Avatar billede freeman5 Nybegynder
24. august 2012 - 20:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tegn i word

Godaften eksperter :-)

Jeg har forvildet mig ind i word og fik ramt en genvejstast der aktiverede nogle mærkelige tegn. Efter alle ord kommer der en prik i stil med:
hej-med-dig-hvordan-går-det , bare hvor det er en prik og ikke en bindestreg.
Og efter hver endt sætning kommer der noget som bedst kunne ligne ligne et omvendt P. Resultater er noget i stil med:

hej-med-digP
hvordan-går-det?P

Jeg ved ikke hvad det er jeg har fået slået til, men ville være taknemmelig hvis i kunne hjælpe mig med at slå det fra :D
Avatar billede claes57 Ekspert
24. august 2012 - 20:55 #1
du har fået vist skjulte tegn - klik på det omvendte P i ikonlinjen - eller Ctrl+O (o - ikke nul)
Avatar billede supertekst Ekspert
24. august 2012 - 20:56 #2
Du har aktiveret knappen Vis Alle. Den knap med "det omvendte P"

Hvilken Word version anvender du?
Avatar billede freeman5 Nybegynder
24. august 2012 - 21:26 #3
claes57:
Kan ikke finde noget omvendt P i ikonlinjen.
Og ctrl+o får "Åbn" frem :-)

supertekst: Det kan du godt bilde mig ind :-)
Hvis jeg højreklikker på word og tager egenskaber siger den:
Version 11.0.8345.0
.. Det er et gammelt word program :-)
Avatar billede freeman5 Nybegynder
24. august 2012 - 21:27 #4
claes: Jeg fandt "det omvendte P" i ikonlinjen nu. Det krævede bare at jeg trykkede på en pil ned så der kom flere ikoner frem.
Så tak for hjælpen, skriv venligst et svar så du kan få dine point :-) Fortsat god aften.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2012 - 10:16 #5
ok
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2012 - 10:19 #6
og - det var så ikke ctrl+o (jeg havde ikke brillerne på) det er
ctrl+(
altså ctrl shift 8
på dansk tastatur.