Avatar billede frederik1001 Nybegynder
23. august 2012 - 19:04 Der er 1 kommentar

Hjælp til at finde ny laptop

Hej alle experter, jeg har nu brugt adskillige time på at prøve at finde en ny laptop til skolen/efterskole, men uden held, så der for spørger jeg nu jer om hjælp, mine krav er: Den skal kunne holde strøm i mindst 5 timer - Have et godt grafikkort, som kan trække diverse spil - skærmen skal mindst være 14 og maks 15,6.
Er ikke den bedste til det med computer, så vis der er noget i sntes der skal med, så er det i orden,men den må maks koste 6000,-

Tak på forhånd.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
24. august 2012 - 12:38 #1
Denne her, eller noget der ligner, burde kunne holde dig tilfreds i et godt stykke tid: http://www.dustinhome.dk/product/5010636613/asus-k53sk-ci5-2-5-8gb-500-hd7610-15-6-w7hp/?csref=Prisjamforelse_Pricerunner_1007