Avatar billede Deadmeat Nybegynder
17. august 2012 - 19:05 Der er 4 kommentarer

Hjælp en noob til bærbarkøb

Hej Alle

Jeg står i den situation, at jeg skal bruge en ny solid bærbar, der skal bruges til studiet, film/musik samt let gaming fx. diablo 3.

Indtil videre er jeg kommet frem til disse to:
http://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/asus/n53sm-s1092v-8gb-core-i7-15.6%E2%80%B3-gf-gt630m-2gb.html

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=704000010&gruppe=PCnotevision

Det vigtigste er at computeren kan holde i hvert fald en tre års tid. Jeg oplevede ved den hp bærbar jeg købte sidste år en masse fejl, og selvom servicen var god, var det ikke særlig fedt at opleve, at computeren døde gang på gang. Har hørt at asus har ret dårlig service hvad angår fejl på deres maskiner.
Jeg synes dog at vision maskinen er i overkanten prismæssigt.

Så kære mennesker i må meget gerne gi' mig nogen råd, eller forslå en bedre maskine, hvis i har en på tankerne. Tak!
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2012 - 19:23 #1
Helt klart vælg den fra mm-vision
Avatar billede MHougesen Nybegynder
17. august 2012 - 22:56 #2
Jeg ville nok lige læse den her artikel fra version 2 inden du køber ny pc http://www.version2.dk/artikel/vent-med-koebe-pc-gartner-forudser-brandudsalg-i-september-47015
Avatar billede MHougesen Nybegynder
17. august 2012 - 22:59 #3
Jeg ville købe den fra Asus hvis jeg var dig
Avatar billede emil483a Nybegynder
17. august 2012 - 23:08 #4
alienware vil jeg nok købe eller en macbook air