Avatar billede ValentinSH Nybegynder
15. august 2012 - 22:09 Der er 1 kommentar

Søger hjælp til finpudsning af hjemmeside/evt. andre opgaver inden for samme område

Vi leder efter en der har et godt kendskab til php, mysql, css-koder, søgefunktion og portfolio i forbindelse med et site der er lavet i Wordpress.
Vi har selv lavet vores site, men inden vi lancere det, vil vi godt have en ekspert ind over, for at tjekke efter evt. fejl, da vi er "nybegyndere" i dette fag. På forhånd vil vi lige sige, at vi leder efter en person, der samtidig kan lære fra sig.

Udover det så leder vi efter en teknikker på vores site, der kan stå standby og træde til, hvis der opstår problemmer, eller hvis vi har brug for udvidelse.

Ved interresse bedes i kontakte os på flg.

mickey_trolle@msn.com eller valentinsh@gmail.com

Mvh.

Michael og Valentin
Avatar billede vejmand Juniormester
15. august 2012 - 22:27 #1
Dobbelt-spørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser