Avatar billede strit Nybegynder
14. august 2012 - 15:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Valg af grafikkort til gaming pc - 560 TI vs. 570 vs 7850

Jeg har kig på at købe en gaming computer ved sharkgaming. Mere præcis den her:
http://www.sharkgaming.dk/tiny-shark-brutality-i5-edition-konfigurer.html

men jeg er bare i tvivl om hvilket grafikkort jeg skal vælge. Så jeg vil gerne høre om der er nogen GODE bud på hvad man bør vælge og hvorfor.
De tre muligheder er:
1: MSI GTX 560 Twin Frozr
2: MSI GTX 570 Twin Frozr II Edition
3: MSI HD 7850 Twinfroozer II edtion 2 GB

Computeren skal primært pt. bruges til at spille Guild Wars 2, Skyrim og World of Tanks på.
Jeg har læst på Toms hardware at de havde problemer med det 7850 kort de testede, men jeg ved ikke om det er fejl der er blevet rettet med tiden, eller om der stadig er problemer med det kort.
Avatar billede habalap Nybegynder
14. august 2012 - 16:47 #1
jeg ville tage 7850 pågrund af

1. mere ram
2. nyere teknologi
3. sluger mindre strøm

selvom gtx 570 er lidt hurtigere, så er det ikke så meget at det (fra min synsvinkel) opvejer alle plusserne ved 7850
Avatar billede strit Nybegynder
29. august 2012 - 07:00 #2
Efter mere læsning, samt rådgivning herfra (der var nu ikke meget), så faldt valget på 7850 kortet.

Nu er computeren ankommet, og indtil videre spiller det max. Så Habalap hvis du laver et svar, så skal du nok få pointene.
Avatar billede strit Nybegynder
12. december 2012 - 08:40 #3
Habalap giv venligst et svar inden den 20 december, så du kan få point. Ellers lukker jeg tråden og giver ingen point.
Avatar billede strit Nybegynder
11. januar 2013 - 07:15 #4
Ingen mulighed for at give point, da der ingen svar er kommet.
Tråd lukket.