Avatar billede jedimaster Nybegynder
13. august 2012 - 21:18 Der er 2 kommentarer

Sikkerhed i .NET og MS Azure

VI har behov for en freelancer der kan programmere følgende:

- .NET Azure (c#)
- Gerne erfaring med Microsoft Best Practice i sikkerhedsscenarier (login, kryptering af kodeord - auth og validation).
- Azure Blob (også til sikkerhed - gemme filer)
- Subversion til versionering.

Skriv gerne kontaktinfo, så skriver jeg direkte til jer. Takker.
Avatar billede areon Nybegynder
15. august 2012 - 15:40 #1
Hej Jedi,
Jeg driver et udviklingshus i Bulgarien hvor min partner Anton Staykov er Microsoft Azure MVP.

Vi ville kunne assistere med din opgave.

Du kan læse mere om os på www.cloudelite.net og du er velkommen til at kontakte mig på thomassorensenbg til en lille uformel snak om opgaven.

med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede kirkely Nybegynder
18. august 2012 - 13:20 #2
Hejsa.
Jeg driver iværksætter firmaet LabSec sammen med to, vi yder programmerings løsning af hver art. samt SEO.
alle vores programmører er bosat i henholdsvis Indien og Pakistan
ved alle vores ydelser hvor prisen overstiger 5.000 giver vi fri support i 3 måneder
Du er velkommen til at kontakte os på kirkely123@gmail.com
Hilsen
Anders Kirkely
Co-founder
LabSec