Avatar billede HolgerF Nybegynder
11. august 2012 - 00:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MyWinLocker

Hej,
kan nogen give mig en fyldestgørende forklaring på et fænomen, som jeg er blevet belemret med gennem anskaffelse af en Acer Aspire computer.
Med den har jeg fået et program ved navn MyWinLocker fra firmaet EgisTec som er hjemmehørende på Taiwan. Jeg får mange forskellige forklaringer lige fra, at det er spam, til det er et sikkergedsmæssigt fint program, som beskytter mine private data. Modstridende og derfor forvirrende. Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2012 - 01:05 #1
http://shareme.com/details/mywinlocker.html
Man kan ikke umiddelbart se om det er gratis eller et købeprogram, for der står Price $ 0.00 men der står også Boy Now.
Ja Acer er berygtet for at lægge endnu mere fyld på windows, en andre producenter.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2012 - 01:52 #2
Det er et 60 dages evaluerings program. Acer får penge for at lægge dens slags ind i Windows. Programmet kan kryptere filer, og oprette en kryptainer D.v.s. en slags box som vises som en ekstra partition og kan bruges som sådan. Den kan kun åbnes med en kode.
Men en fremragende Kryptainer kan man få helt gratis med True crypt. http://download.cnet.com/TrueCrypt/3000-2092_4-10527243.html#editorsreview
Personli ville jeg sparke MyWinLocker ud.
Jeg ville gøre det med dette storartede, gratis sletteprogram, som får det hele med: http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
11. august 2012 - 06:23 #3
Enig med #2 !!!

UD med dette program (samt andet 'fyld' fra Acer...)
Avatar billede sadolin1978 Novice
11. august 2012 - 09:09 #4
har selv købt en Acer og det er en udemærket maskine til mit behov, men jeg er enig med #2 og 3 slet fyldet fra Acer heriblandt MyWinLocker.

Når dette er gjort kan du selv ligge de programmer du vil have ind
Avatar billede HolgerF Nybegynder
24. september 2012 - 08:27 #5
Tak for hjælpen!