Avatar billede JakobSS Praktikant
07. august 2012 - 22:54 Der er 3 kommentarer

YouSee boks, bærbar skærm og ADSL stik virker ikke.

Hej XplayN.

Jeg er i dag kommet hjem fra godt en uges ferie og pludselig virker nogle af tingene i lejligheden ikke. Da jeg forlod lejligheden virkede alle tingene som de skulle.

Der er slet ikke strøm til min YouSee boks. Den har siddet i en forlængerledning med mit fjernsyn og bærbar. Kontakten har været slukket. (Fjernsynet virker uden problemer)

Min bærbar vil gerne starte op, men skærmen vil ikke vise noget. Den viser heller ikke noget, hvis jeg sætter den til VGA-skærm eller HDMI.

Derudover så virker mit ADSL stik ikke. (http://peecee.dk/upload/view/378596)

Min første tanke var lynnedslag, men kontakten har været slukket og derudover så virker computeren jo til dels og fjernsynet, som sad i samme forlængerledning, virker også upåklageligt.

Håber der er nogle som kan hjælpe :)
Avatar billede mortensen Nybegynder
07. august 2012 - 23:15 #1
Det kan sagtens skyldes et lynnedslag, selvom kontakten er slukket. Ledningen skal helt fjernes fra vægstikket.
Avatar billede JakobSS Praktikant
07. august 2012 - 23:24 #2
Burde fjernsynet så ikke have lidt samme skæbne?
Avatar billede mortensen Nybegynder
07. august 2012 - 23:29 #3
@CARNEMz
Nej, ikke nødvengigvis. Men er du heldig, har du en forsikring der dækker ;)