Avatar billede clausnilsson Mester
06. august 2012 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SQLite v3 for dummies

Hej,
Jeg har et program, der gemmer data i en SQLite v3 database. Da det ligger på en server, der nu to gange er blevet ødelagt af lynnedslag, er jeg lidt træt af at jeg ikke ved hvordan man laver backup på databasen, og programmet har ingen backup-funktion.

Jeg har læst en del og har søgt efter .db og .sdb filer på harddisken, men finder ikke noget der ligner databasen. I programmet er der en søgefunktion som søger med "select * from WXData where RecDateTime>='2012-08-06 00:00:00' and RecDateTime<='2012-08-06 23:59:59'" og jeg kan heller ikke finde en fil der hedder noget med WXData.

Hvordan finder jeg min database?

Jeg vil rigtig gerne
- sikkerhedskopiere den
- trække data ud i en C# app, skriver andet indlæg desangående
- forstå hvorfor jeg ikke kan finde min database

tak :)
Avatar billede arne_v Ekspert
06. august 2012 - 21:18 #1
Hvordan ser din connection string ud?
Avatar billede clausnilsson Mester
06. august 2012 - 21:38 #2
Øøh, min hvad? Det program jeg henviser til er ikke et jeg selv har skrevet, så svaret må blive fisk.....
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2012 - 02:20 #3
Den fil kan jo principielt hedde hvad som helst.

Men du kan jo proeve at se hvilke filer der aendrer last modified efter at databasen er aendret.
Avatar billede clausnilsson Mester
06. december 2012 - 19:44 #4
Jeg har søgt i windows efter filer, der er opdateret i tidsrummet. Det kom der ikke noget ud af :(