Avatar billede tintir Nybegynder
05. august 2012 - 11:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter man det der fylder på disk D:?

Hej experter.
Jeg er blevet en smule bange nu da min pc disk D: er steget helt vildt med at blive brugt.
Hvad skyldtes det?
Jeg bruger noget der hedder minecraft bukkit servere. Men har slettet en af dem jeg bruger, og det hjalp ikke.
Kan det være de plugins som man tilføjer, syntes bare ik at de fylder meget. (Plugins er nye muligheder man kan på serveren).
Hjælp mig. Vil gerne have mere plads på den disk.

Hilsen tintir

På forhånd tak.
Avatar billede pstidsen Novice
05. august 2012 - 13:21 #1
Brug TreeSize Free til at se hvad der fylder på din PC. Læg evt. et screenshot fra programmet herind.
Avatar billede Deadmau5 Nybegynder
05. august 2012 - 13:51 #2
Du kunne prøve at tage en diskfragmentering, det kan tage tid men det vil slette unødvendige filer og det! Den sletter fra både C: og D: det er noget jeg vil råde dig til (-:
Avatar billede tintir Nybegynder
05. august 2012 - 14:25 #3
for har kun 2,07 gb tilbage
Og der er plads til 30gb. Der var meget mere plads igår
Avatar billede tintir Nybegynder
05. august 2012 - 14:31 #4
#1 Jeg ved ik hvad der fylder, og tror den tjekker hele pc'en. Jeg vil gerne have det nemt, og hurtigt hvis man kan.

Er bare lidt bange for at der er noget i stykker. Vil bare have alt det der fylder til at blive identifiseret, så jeg kan se om jeg vil slette det.

#2 Prøver det nu, og det vil den gøre fremover nu. Håber måske det ville hjælpe.
Avatar billede pstidsen Novice
05. august 2012 - 16:27 #5
#2: Det er jo direkte løgn! Defragmentering sletter INTET! Defragmentering FLYTTER filestumper sammen.

#4: 1. Du kan selv vælge hvad TreeSize skal scanne. 2. Jamen hvis du ikke tør gøre noget er det jo lidt svært at hjælpe! 3. Vi kan jo umuligt sige hvad der fylder på din oc, men et bud kunne være at det er systemgendannelsespunkter der fylder.
Avatar billede mireigi Novice
05. august 2012 - 17:37 #6
Hvad har du ellers installeret på drev D?
Avatar billede tintir Nybegynder
06. august 2012 - 12:06 #7
#5 Kan du hjælpe mig med at fjerne det hvis man må?
#6 Aner det ik. Der er nogle mapper og 2 filer. Ikke andet. Det kan være at der er noget der er skjult.

Hver dag mister jeg noget plads. Idag har jeg kun 1,84GB.
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2012 - 13:35 #8
#7: Ja, men skan nu bare med TreeSize. Der sker jo ikke noget :o Hvor har du også fået den idé fra?? Download her: http://www.jam-software.de/treesize_free/TreeSizeFreeSetup.exe
Avatar billede tintir Nybegynder
06. august 2012 - 15:48 #9
Det hjalp. pstidsen skriv et svar. For at få de point. Mange tak for jeres hjælp.
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2012 - 16:31 #10
Svar.