Avatar billede ADISSING Nybegynder
01. august 2012 - 15:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Manglende internet adgang?

Hej (:
Jeg er lige flyttet i lejlighed, og har derfor sat en router op, så jeg ikke skal bruge kabel hver gang. Min gode gamle lenovo computer, min smartphone og ipod, kan sagtens logge på, men når jeg vil logge min HP computer, siger den godt nok, at der er internet adgang, men jeg kan ikke gå ind på nogen hjemmesider, og når jeg prøver, kommer der et pop-up vindue med at jeg skal oprette forbindelse.

Router: ICIDU - Broadband router, wireless 300N, 300 MBPS
01. august 2012 - 17:43 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede ADISSING Nybegynder
01. august 2012 - 22:53 #2
Tak skal du have.
Det er windows 7
Avatar billede supportsiden Professor
02. august 2012 - 21:33 #3
I kontrol panel - Netværks og delings center
til venstre  - åben administrer trådløse netværk
Slet den forbindelse det drejer sig om
Genstart
Den skulle så gerne selv kunne se forbindelsen igen...
Avatar billede ADISSING Nybegynder
02. august 2012 - 22:54 #4
Det har jeg prøvet, men prøvede lige igen, og det hjalp stadig ikke.
Avatar billede supportsiden Professor
03. august 2012 - 10:45 #5
Dvs. den finder forbindelsen igen, og du indtaster koden ? Der er ikke et gult over "trappen" nederst til højre ?

Ikontrol panel - Netværks og delings center - er der tilknyttet en type under "aktive netværk" f.eks. arbejds netværk ?

Er der tændt for dit trådløse kort (fysisk kontakt) i nogle tilfælde kan man godt modtage et signal selvom det er "slukket"
Avatar billede ADISSING Nybegynder
03. august 2012 - 12:02 #6
Ja den forbinder igen, og jeg taster koden, og nej der er ikke noget gult henover forbindelsen, og når jeg holder musen henover, står der internetadgang.

Ja, der er tilknyttet det netværk, som jeg er på og vil på.

Mit trådløse kort er tændt.

Og når jeg bruger fejlfindingsværktøjet, så finder den intet?
Avatar billede ADISSING Nybegynder
05. august 2012 - 18:10 #7
Er der slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede Locodk Nybegynder
15. august 2012 - 13:13 #8
Tror der er en opkaldsforbindelse installeret på computeren.
Gå ind i Netværks- og delingscenter, vælg administrer netværksforbindelser, og find opkaldsforbindelsen herinde og slet den. De hedder typisk "bredbåndsforbindelse" eller sådan noget.
Avatar billede ADISSING Nybegynder
30. august 2012 - 17:22 #9
Tusind tak, det hjalp (:
Avatar billede Locodk Nybegynder
30. august 2012 - 18:32 #10
Super, husk at lukke spørgmålet :)