Avatar billede Sarajensen Nybegynder
31. juli 2012 - 19:04 Der er 2 kommentarer

SD-kort/lagerplads Sony ericsson Arc

Hej
Jeg har en Sony Ericsson Xperia arc, med et SD kort på 16 GB. Er der nogen herinde, der ved hvorfor man ikke kan flytte alle sine downloadede apps og spil til SD-kortet?

Min tlf siger, at der ikke er mere lagerplads(altså det interne lagerplads på tlf er fyldt), og derfor kan jeg ikke downloade flere apps og spil!!

På forhånd mange mange tak
Avatar billede chalde Seniormester
31. juli 2012 - 20:21 #1
Den enkelte app skal være designet til at kunne flyttes til sd.
Du kan bruge en app som denne til hurtigt at få et overblik over hvilke der kan, samt flytte dem: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a0soft.gphone.app2sd&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hMHNvZnQuZ3Bob25lLmFwcDJzZCJd

For at flytte apps der ikke er designet til det, kræver det at telefonen rootes og der findes script eller rom til din model til håndtering af a2sd for ikke-a2sd apps.
Avatar billede jensenjs Juniormester
31. juli 2012 - 20:29 #2
om #1 skriver App 2 SD
er en god app, den alarmerer automatisk efter installation af en app hvis denne kan flyttes til SD kortet.