Avatar billede caloni Nybegynder
30. juli 2012 - 20:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mapperne Dokumenter og Billeder har byttet plads

Efter installation af windows 7 og efterfølgende tilretning, er jeg kommet til at lave et eller andet som har har fået mapperne Dokumenter og Billeder til at bytte plads.
http://peecee.dk/upload/view/377363

Ved godt det ikke ødelægger noget, men vil gerne have dem placeret rigtigt. Hvordan laver jeg det om?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2012 - 20:25 #1
den sorterer bare på dansk selvom de ligger på engelsk på harddisken. Lev med det, eller højreklik, og omdøb Billeder til Pictures, og Dokumenter til Documents.
Avatar billede caloni Nybegynder
30. juli 2012 - 20:37 #2
Nåh du mener alfabetisk.

Kan jeg alligevel bare ikke helt få til at stemme. Jo, alfabetisk set kan jeg selvfølgelig godt... Men mener sq Dokumenter var placeret først under den gamle installation??
Avatar billede deadman Nybegynder
30. juli 2012 - 20:42 #3
Ved ikke hvad du mener med at du har lavet noget som har ændret på en opsætning...?

Sådan ser det ud her: http://peecee.dk/uploads/072012/Unavngivet41.png
Avatar billede caloni Nybegynder
30. juli 2012 - 20:43 #4
Men her er der så ingen anden mulighed end at jeg husker forkert?
Avatar billede caloni Nybegynder
30. juli 2012 - 20:44 #5
Okay. Det er så åbenbart min hukommelse...
Avatar billede caloni Nybegynder
31. juli 2012 - 14:16 #6
.