Avatar billede LisbethDj Nybegynder
29. juli 2012 - 21:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Iphone> ihunes over på ny Pc. Nogen der kan hjælpe???

Jeg fik i går flyttet mit iTunes over på ny pc. I dag var det væk????

Nu har jeg forsøgt igen, men denne gang blev der kun flyttet delvis musik. DVS kun titler på nogle få, og de kunne ikke spilles.
Jeg flytter det først til en ekstern hardisk.
Jeg kan ikke bruge deling i hjemmet, da jeg har mobilt bredbånd.

Der kom et advarsel om at originalfilen ikke findes...
Jeg har både købt musik og en masse jeg selv har lagt ind fra mine CD´

Jeg er da helt sikkert ikke den første der får ny computer der har en iPhone.

Håber SÅ meget der en derude der kan hjælpe.

KH Lisbeth
Avatar billede mireigi Novice
29. juli 2012 - 22:13 #1
Avatar billede LisbethDj Nybegynder
30. juli 2012 - 00:41 #2
Phyyy En masse ny læsning.. Jeg kan se det er en lille smule lettere forståeligt end Appel support....

Jeg vil prøve i morgen.

Under punkt 3 står flg som jeg ikke helt har styr på:

Åbn et nyt vindue på den computer, som du planlægger at gendanne iTunes fra backup. Gør dette ved at åbne Finder / computer. Når du har gjort dette, navigere gennem din computer for at finde den placering, du vil gendanne dit iTunes-bibliotek.

I Windows, er standard i mappen Musik, som du kan nå via mappen Dokumenter eller på Windows Vista ved at dobbeltklikke på din harddisk.

Nogen der kan oversætte det?
Tak fordi du gad forsøge, mireigi.
Avatar billede mireigi Novice
30. juli 2012 - 12:48 #3
Der står faktisk bare, hvor du finder din iTunes mappe.

Windows 7:
C:\Users\[Din_Bruger_Her]\Music\iTunes

Windows Vita:
C:\Users\[Din_Bruger_Her]\Documents\Music\iTunes
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2012 - 12:59 #4
Forslag. Installer google chrome på computeren, og lad chrome oversætte - lige som her: http://ipod.about.com/od/iphonehowtos/ss/syncing_iphone.htm Det kan sommetider blive lidt sprøjs, men fint til en oversigt.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2012 - 13:00 #5
Ps. linket kan selvfølgelig kun oversættes på chrome.
Avatar billede LisbethDj Nybegynder
30. juli 2012 - 13:43 #6
Jeg har synkroniseret iPhonen med det oprindelige iTunes på min gamle computer.
Men jeg kan stadig ikke få det til at virke på den ny.
Skal jeg slette det og forsøge igen?
Avatar billede LisbethDj Nybegynder
30. juli 2012 - 14:12 #7
Yaaaaaaaa nu er det der....
Nu håber jeg d.... det bliver der.
Også de cd´r jeg selv har lagt ind er der.
Nu har jeg lukket mit eksterne drev, hihihi skulle lige sikre mig at musikken jeg hører, ikke kommer derfra.
Jøssen en masse tid jeg har brugt på det.

Tak tak tak til jer der sammen med mig har brugt tid på det.

Knus