Avatar billede kadun Nybegynder
27. juli 2012 - 19:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gamer bærbar ?

En af mine venner leder efter en god gamer bærbar til maks 9000, jeg har indtil videre ikke selv været heldig med at finde en, er der eventuelt nogle der kan hjælpe.
Problemet har været at finde et grafikkort der kan trække spil som skyrim og Anno 2070 på Ultra.

Svar søges hurtigst muligt
Avatar billede pstidsen Novice
27. juli 2012 - 21:45 #1
Synes han skal købe denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=704000020&gruppe=pcnotevision i7 processor, 650M grafikkort og SSD til Windows og dine spil. Det gør at Windows starter op på få sekunder.
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
28. juli 2012 - 00:28 #2
Har kigget lidt rundt på de forskellige sider, Dell, Komplett, Wupti, Edbpriser osv. kan umiddelbart ikke finde nogen maskiner der har de sammen eller bedre specifikationer, med hensyn til den ssd hdd der også er i den ovenstående bærbar.
Jeg ville også købe den, hvis det var.
Thumbs Up pstidsen :b
Avatar billede pstidsen Novice
28. juli 2012 - 00:31 #3
MM Vision har nogle rigtig vilde maskiner! :-)
Avatar billede kadun Nybegynder
28. juli 2012 - 10:14 #4
Min ven køber nok denne, takker for du vidste mig den, kan du ikke sende et "svar"
Avatar billede pstidsen Novice
28. juli 2012 - 10:53 #5
Svar. Det er et godt valg!