Avatar billede hippoanthropyen Nybegynder
20. juli 2012 - 22:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Blinkende "Windows Installer" ved boot.

Hej

Jeg har fået til opgave, at se på min fasters pc, som har et problem med Windows Installer.
Når man starter computeren op, kommer Windows Installer frem og blinker en 8-14 gange og så forsvinder den. Jeg ved ikke hvad det er den forsøger at installere, eller hvad jeg skal gøre for at få løst det!

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Der er forresten tale om  Vista Home Basic 32bit.

Hilsen
Kenneth
20. juli 2012 - 22:39 #1
Se nederst højre om der er 'et eller andet' som kræver Vista's (=dig) godkendelse til at blive kørt ???

---
Avatar billede hippoanthropyen Nybegynder
20. juli 2012 - 22:40 #2
Hej karise_larry

Der er desværre intet nede i hjørnet.
20. juli 2012 - 22:48 #3
Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

---

CCleaner - værktøjer - opstart - her kan du én for én se/disable evt. elementer i din opstart ... for at finde 'synderen' ...
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2012 - 11:38 #4
Jeg tror måske også det er et program som prøver at blive installeret. Havde på et tidspunkt at Spamfighter ville installere ved hver opstart af pc selvom at den var blevet opgraderet.
Kommandoen ligger typisk i en kør kommando i opstarten og driller, indtil den bliver effektueret korrekt til enten programmet bliver installeret eller fjernet igen.
Jeg valgte det sidste og gjorde det med Revo Uninstaller free som efter afinstallation renser regisreringen, så alle spor af programmet bliver slettet.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Er dette ikke løsningen for dig kan det tænkes vi skal en tur om Microsoft og køre Fix It som måske kan rette din Windows installer.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2012 - 11:41 #5
#4 Det kræver dog at du ved hvilket program der er tale om.
Du kan prøve at se om der skrives om det i logbogen.
Højreklik computer og vælg adminisrer-logbog.
Tjek lige her om der er fejl meddelelser og list dem her.
Avatar billede hippoanthropyen Nybegynder
21. juli 2012 - 17:07 #6
karise_larry

Efter en del timers roden rundt, fandt jeg ud af hvilket program der er skyld i det..

(Startup Common)  HP Digital Imaging Monitor .Ink  Hewlett-Packard Co.

Er det et program jeg tør afinstallere, eller skal jeg forsøge at finde en anden løsning?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2012 - 17:57 #7
Prøv at se om du har dette program i din opstart når du går ind i CCleaner-værktøjer-opstart.
Har du det så deaktiver opstart af det.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2012 - 18:01 #8
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2012 - 18:52 #9
Har du afinstalleret et Hp billedprogram?
Avatar billede hippoanthropyen Nybegynder
23. juli 2012 - 14:07 #10
Pas.. Som sagt, så er det ikke min PC, men min fasters.. Men tvivler på at hun har haft afinstalleret noget som helst..

Jeg overvejer at slette HP Digital Imaging Monitor, men tror desværre lidt at hun bruger det til sin priner..
Avatar billede hippoanthropyen Nybegynder
23. juli 2012 - 15:36 #11
Jeg fandt en løsning :)

Men ellers tak for hjælpen Jer begge :)