Avatar billede Jaaakobsen Nybegynder
19. juli 2012 - 22:17 Der er 10 kommentarer

Ingen billeder i indkomne mails Outlook 2010

Forleden forsvndt alle billeder på modtagne mails i Outlook 2010.
Jeg har geninstalleret flere gange, og i sikkerhedscentret er 'modtag ikke billeder, etc.' deaktiveret rigtigt nok.

Ved afinstallering fik jeg forleden denne meddelelse: "1310 - fejl ved skrivning til c:\Config.Msi\c7297.rbf (desværre volapyk for mig).

Ved geninstallering fik jeg denne meddelelse: 1310 - fejl ved skrivning til c:\Windows\Installer\160574.msi - kontroller om du har adgang [ved ikke hvordan jeg gør det).

Men, nu har jeg installeret Windows Live Mail, og her er der ingen problemer. Alle indkomne mails har billeder!!!!

Hvad gør jeg for at redde Outlook 2010, som jeg skal bruge i samarbejde med Publisher 2010?
20. juli 2012 - 09:34 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---

Vil det sige at ved åbning af Outlook2010 OG åbning af en TIDLIGERE modtaget E-mail MED vedhæftet billed, så kan den alligevel IKKE visse billedet ???
Avatar billede Jaaakobsen Nybegynder
20. juli 2012 - 16:35 #2
Svar til "balladen".
Jeg kører Windows 7. Mht. en tidligere brug af Office 2010 havde jeg ingen problemer. Det kom først pga. af en nødvendig afinstallation og efter geninstallationen så jeg aldrig et billede på modtagne mails. Jeg har søgt utallige løsninger på nettet uden held. For en time siden fik jeg fortalt, at MS ikke opdaterer Outlook længere, men er gået over til Live Mail.
Att.: jeg får ofte en melding om filen C:\Cinfig.Msi og så et nummer, der varierer. Kunne det tænkes, at det er en konfigurationsfil, der skaber fejlen?
Sorry, jeg tror ikke, du kan arbejde efter denne forklaring, men jeg har desværre ingen nden før jeg ser mig nødsaget til at tage en klækkelig sum ud af folkepensionen for at få hjælp 'live' fra en herboende tekniker til 600,00 kr. i timen ....
20. juli 2012 - 17:00 #3
... Kan tyde på at en (del)instalation ikke er komplet
og/eller
WindowsInstaller er defekt/syg...

---

Se i "PrivatBesked"
20. juli 2012 - 18:02 #4
Hmmm... er Outlook2010 en "selvstændig" instalation ?

Tanke/forslag:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html - FREE versionen - Download - Installér - via DET program afinstall Outlook2010 (brug option [4] i programmet)...

Genstart normalt...

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Genstart normalt...

Installér Outlook2010 igen - evt. med
[HøjreMusseTast - Kør som administrator...] trixet...
Avatar billede Jaaakobsen Nybegynder
20. juli 2012 - 19:29 #5
Tak for forslaget, Larry. Det går jeg i gang med i aften, og vender tilbage med resultatet. Go' weekend, wherever you are.
Avatar billede Jaaakobsen Nybegynder
31. juli 2012 - 00:53 #6
Larry, så er jeg tilbage igen med nyt om, hvorfor jeg ikke får billeder på indkomne mails med Outlook 2010.
I sidste uge måtte jeg bestille en tekniker, men han måtte smide håndklædet i ringen efter 1 times forsøg på at løse problemet.
Efterfølgende installerede jeg Office 2010 på min bærbare og tro mig, her er der ingen problemer. Der er billeder på.
Altså må det være en fejl i den stationære, men hvor kan den opstå?
Jeg har læst noget om Toredo Tunneling Pseudo-Interface, om drivers og, hvad ved jeg. Der må være et eller andet, jeg mangler i min HP Compaq. Men hvad?
Har du et Sesam-luk-dig-op-trylleord, vil det blive modtaget med en hidtil uhørt begejstring i denne del af verden.
Poul
31. juli 2012 - 09:03 #7
Hmmm... ellers har jeg ikke andet/mere denne vej ...
31. juli 2012 - 09:04 #8
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Jaaakobsen Nybegynder
02. august 2012 - 16:54 #9
Åh ja, det var en fejl af mig, men det løser ikke mit fortsatte probelm med at få billeder på modtagne e-mails.
Det er ikke mit Office 2010, der er noget i vejen med. Det virker perfekt installeret på min bærbare.
Det er mao. en fejl i komputeren, en HP Compaq med Windows 7 64 bit., men hvor, hvad og hvilken kan jeg ikke finde ud af trods timelange forsøg.
Er der ikke en i cyberspace, der har et bud på, hvor fejlen ligger?
Poul
Avatar billede Jaaakobsen Nybegynder
02. september 2012 - 01:35 #10
Kære venner, problemet er løst. Jeg købte et helt nyt Office 2010 fra MS.
Tak for jeres deltagelse.
Venlig hilsen
Poul Jakobsen