Avatar billede kasperhall Nybegynder
16. juli 2012 - 22:28 Der er 8 kommentarer

max payne 3

hej jeg har købt max payne 3 til pc over steam og når jeg har trykket på spil så kommer den førte tekst og så siger windows at systemet holdt op med at fongerer

hilsen kasper hall

hjelp mig tak på forhånd
Avatar billede KHHP Juniormester
17. juli 2012 - 00:27 #1
Kan vi få lidt mere info omkring din maskine?
Styresystem, grafikkort, processor, ram osv.

Lige et lille tip. Alle underkategorier under kategorien Eksperten.dk er til ting omkring selve hjemmesiden og ikke omkring hjælp til problemer. Det er en typisk fejl vi ofte ser, og vi kan ikke rigtig gøre andet end at sige det.
Dit spørgsmål ville nok passe bedre ind i Styresystemer -> Workstation -> Dit styresystem
Avatar billede KHHP Juniormester
17. juli 2012 - 00:28 #2
Du kan forresten se krav til spillet her; http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=537&game=Max%20Payne%203

Husk at opdatere grafikkort drivere. Det kan jeg ikke give dig et konkret link til uden mere viden omkring din computer.
Avatar billede kasperhall Nybegynder
17. juli 2012 - 09:46 #3
Hey det er et nvidia geforce gt 555M, det er en i7 processor 3.00 GHz. Burde den ikke kunne køre spillet
Avatar billede KHHP Juniormester
17. juli 2012 - 13:38 #4
Du siger der er et geforce gt555m, dvs. at det er en bærbar computer?
Så er der nok også tale om nvidia optimus, som jeg har haft meget bøvl med og du er ikke den første der har problemer med det. Først skal du sørge for at hente den nyeste driver fra nvidia.co.uk og derefter genstarte computeren. Prøv igen at starte spillet. Slet/afinstaller evt. spillet og installer igen for at være helt sikker for at det nu også er installeret korrekt. Driller den stadig, skal du gå ind på din computerproducents hjemmeside og finde den nyeste BIOS til din computer og så installere den. Husk at gøre nøjagtig som du får besked på. Fordi hvis en BIOS-opdatering går galt skal computeren sendes til reparation og det er ikke smart hvis der ikke længere er garanti på den.

Er der tale om en stationær computer burde det være nok at opdatere grafikkort-driveren.
Avatar billede kasperhall Nybegynder
17. juli 2012 - 15:42 #5
hej har prøvet det har du andet man kan prøve
Avatar billede KHHP Juniormester
17. juli 2012 - 16:49 #6
Så er det eneste jeg kan foreslå er at slette alt på hele computeren og nulstille til fabriksindstillinger. Har du en færdigbygget/OEM-maskine er der mange gange enten en eller flere DVD'er med ellers kan man gendanne fra harddisken under opstart af computeren.
Ellers er det bare fat I din WIndows installations dvd og så installere den vej.
Jeg fik egentlig ikke svar på om det var en bærbar eller en stationær vi har med at gøre.
Avatar billede kasperhall Nybegynder
19. juli 2012 - 17:03 #7
det er en bærbar
Avatar billede KHHP Juniormester
19. juli 2012 - 18:31 #8
Ok, hvilket mærke er det? Det er vigtigt, hvis vi skal rette problemet ved at nulstille systemet. I den proces sletter den alle dine filer og spil fra computeren.
Hvis det derefter ikke har hjulpet er du et uheldigt offer for nvidia optimus.