Avatar billede bo-l Nybegynder
15. juli 2012 - 12:14 Der er 5 kommentarer

1 bestemt side kan ikke åbnes ? on/off

Hej jeg har problemer med at komme ind på facebook.dk Når jeg skriver facebook.dk og trykker gå
Står den bare og loader og kommer aldrig vidre.
Selv om jeg lukker det hele ned og starter igen virker det stadig ikke
En genstart hjælper ikke
Har prøvet at rense computeren med ccleaner uden held.

Har på fornemmelsen det kan være firewall eller min routher der laver det nummer .

Men kan ikke finde noget der er forkert på begge dele.
Er meget på bar bund .
På telefonen er det ikke noget Problem

Det skal lige siges at det har været galt før og virket i et par dage upåklageligt men så igår ville den ikke igen har stort set ikke
Brugt computeren de sidste par dage.

det har jeg prøvet:
Firefox ( uden held )
Crome ( uden held )
CCleaner ( uden held )
slå firewall helt fra ( Uden held )
resette IE ( uden held )
har slået realtime protection fra i Microsoft security esentials ( Uden held )

har haft ringet ind til Dansk kabel tv da jeg syntes det er efter jeg fik nyt modem. men de siger de ikke blokere for noget og kan slet ikke forstå det når det kun er 1 enkelt side.

Håber nogle kan hjælpe er virkelig på bar bund
Avatar billede store-morten Ekspert
15. juli 2012 - 12:22 #1
Avatar billede bo-l Nybegynder
15. juli 2012 - 12:27 #2
det virker ikke.

heller ikke hvis jeg går ind på

hidemyass.com også facebook den vej
Avatar billede bo-l Nybegynder
15. juli 2012 - 14:10 #3
har prøvet en anden DNS adresse det virker heller ikke :/
Avatar billede bo-l Nybegynder
15. juli 2012 - 15:13 #4
har lige prøvet på kærestens bærbar der virker facebook fint nok så må det jo være noget på min computer der driller
16. juli 2012 - 00:57 #5
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???