Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2012 - 21:27 Der er 3 kommentarer

Client Mac ADDR USB

Hejsa.

Jeg valgte at rykke min Stationær under bordet, så der ikke kom så meget støj til hovedet, men problemet er nu da jeg startet den kom denne frem "Intel(R) boot agent
GE v1.3.72 Copyright (C) 1997-2010, Intel Corporation
Client MAC ADDR: 50 E5 49 E1 71 30  GUID: 00020003 0004 0005 0006 000700000009
PXE.E53: no boot filesname received
PXE-MOP: Exiting Intel Boot Agent.
Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key" noget i den stil, tallene er ikke 100%

det var uden mine eksterne harddiske, så sat jeg dem i også kom det ikke, men det der så kom var en streg som denne -> - som bare blinket, jeg lod PCen køre lidt, men da jeg kom tilbage blinket den stadig.

Mvh Arne
Avatar billede Wally1973 Praktikant
07. juli 2012 - 01:15 #1
Du har vist enten fået dræbt din harddisk eller rystet strøm eller datakabel ud af den.

Det du ser er PXE-boot processen, der betyder at computeren forsøger at finde en speciel server på dit lokale netværk til at hente Windows fra, da den ikke kan finde en harddisk internt med det på.
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2012 - 01:15 #2
tak for dit svar:) men jeg blev nød til at sende den ind til værksted:) men du får point alligevel da du gav et svar som der passet:)
Avatar billede vivian22 Nybegynder
22. juli 2012 - 01:49 #3
Hej,
hvordan laver du? så jeg ville gerne være din friend.here er min e-mail vivianawori@yahoo.com
Jeg vil sende dig billeder i min næste post OK
og jeg har noget improtant at fortælle dig
vivianawori@yahoo.com
fra Vivian
bedes du besvare

Hello,
how are you doing? please i want to be your friend.here is my e-mail vivianawori@yahoo.com
i will send you photo in my next mail OK
and i have something improtant to tell you
vivianawori@yahoo.com
from vivian
please reply