Avatar billede aljp Nybegynder
02. juli 2012 - 20:14 Der er 1 løsning

Lyden blev væk i Photoshop cs6

I mit nyindkøbte Photoshop CS6 (i windows 7) har jeg prøvet at redigere en lille videostump fra min android. Det gik i første omgang fint med lyd og det hele - fik den gemt - både som .psd og .mp4. MEN pludselig  var lyden ved afspilning i Photoshop væk, og det er den fremdeles, hvorimod hvis jeg afspiller den redigerede video i Quick Time Player så er det hele fint.
Har nogen lignende oplevelse med et eller fantastisk(og dyrt) program?
Venter spændt/Jørgen P.
Avatar billede aljp Nybegynder
12. juli 2012 - 23:12 #1
Problemet synes løst ved at nulstille "preferencer"