Avatar billede para7 Nybegynder
21. juni 2012 - 12:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Studio 14 eller 15 - Rendre film som h.264 .mpg

Er det muligt. Jeg kender een der har det installeret, og han kan ikke finde nogen h.264 muligheder...
Avatar billede para7 Nybegynder
21. juni 2012 - 12:09 #1
HOV, korrektion: Det gælder .mp4
Avatar billede jokkejensen Novice
21. juni 2012 - 14:54 #2
Man skal ikke nødvendigvis benytte sit film redigeringsprogram til at komprimere med.

Gem ukomprimeret i Pinnacle ex mpeg2, og komprimer så til mp4

/J
Avatar billede para7 Nybegynder
21. juni 2012 - 15:19 #3
Det er rigtig nok, men det tager bare en krig.
Det har taget en hel dag at forsøge at få Pinnacle til at lave h264 mp4 filer. Men den bruger en form for egen mpeg-4 codec, og er åbenbart et lukket system for nye codecs. De kan ihvertfald ikke streame i JW player.
Jeg har selv Corel Videostudio x5 og den kan nærmest det hele. Jeg må anbefale den til ham i stedet... Den koster næsten det halve og kan en del mere.
Avatar billede para7 Nybegynder
27. juni 2012 - 09:06 #4
Det må være det... Pinnacle er ikke sagen til de der har streaming websites.