Avatar billede POLLURIN Nybegynder
20. juni 2012 - 17:46 Der er 1 kommentar

Hvorfor vil Spotify ikke køre mere, på Windows 32.bit Vista, Men kun på 64.Bit. ???

Hej.! Eksperten.dk

Jeg har lige et sprøgrsmål, om Spotify, som jeg har installeret på alle mine, 3 Pc'ere.!

Men nu vil den, ikke starte op mere, på min 32.Bit Windows Vista, Ultimate...???

Der kommer bare den BLÅ/skærm op, med mange ERROR meldinger, hvor jeg bliver bedt om, at BOOTE maskinten på Nydt, og Afinstallere; Spotify, som er ordsagen, på denne ERROR, hvor du må BOOTE maskinen, og der til Genstart maskinet på Nydt.!

Der står intet, om hvad det skyldes, at Spotify, nu ikke kan mere køre på, min 32.Bits Windows Vista, Ultimate.
Men det har den kunne det, FØR; uden form for problemer.!
"Jeg forstår det ikke, hvad det kan være galt, lige nu og her.???
Derfor er, det at jeg må spørge jer, med Håb om, at få nogen Hjælp, og svar på midt problem, med Spotify'er, hvad og hvorfor, den nu ikke, kan køre mere på, 32.Bit Windows Vista.???"

Men de, andre 2, Berbære Pc'ere, som jeg nu har, både(HP'en &.: Backard Bell'en)..
Hvor, HP'en, den kører med, Windows Vista 64.Bit, Home/Premium, og med AMD/Turion-x2.(2,kærner CPU) og Med 4.GB./DDR-ram. og ATI/Grafik 5200/Radion, 1.GB, med HDMI/Udgang, og den har  250.GB/Harddisk...
Mens' min Backard Bell, den kører med, Windows-7, på 64.Bit, Home/Premium, Intel/Core-i3 (4.Kerner-CPU.) og med Nvidia /GT240, og HDMI/Udgang, og med 1.GB. og 550.GB/Harddsik...
De 2, der kører Spotify, uden problemer, og uden at der kommer, nogle Fejl/meldinger, eller den kente BLÅ/Skærm, om BOOTing.!

Mens, min Stationære Pc'er, som er en Acer, E780/P.
Og den kører med, Windows Vista, 32.Bit Ultimate, med Duel/Pentium 3,5.GHZ, (2,kærner CPU.) og med 4.GB DDR/Ram à 5200/664.Mhz. Og der har jeg, 2.TB/Harddisk i alt, det er med 8,stk Harddisk'er, 3,Styk Intærne, og 5,Styk USB-2.Harddisker, mens midt Graffik kort, er ATI/Radion HD 5450. med 1.GB.DDR/ram. Hvor den var født med et standard, Graffik ATI/Radion, H.2111i fra ASUS.!
Og der til, kører jeg med, som Standard skarm, fra HP/23'tom, og der til, bruger jeg, midt Sony,Tv på 46'tom, som ekstra skærm, både via, HDMI, og som DVI, udgangen...
Mens, lyden kører over midt, Sony Seraund/Forstærker, via Optisk/Digital kabel...

Med det gamle, Graffikkort som var i min Pc'er før, da kunne, jeg godt, køre Spotify, men nu; jeg har det her nye, og som er vestentelig større Graffikkort, end det gamle var, har jeg ikke, kunne køre, Spotify på min Stationære Pc...
Jeg overvejer, at skifte Graffikkortet ud, for at se' om, det i virkeligheden, kan være det, som udløser problemet, da det har kunne kørt før, med det gamle Graffikkort, men ikke med, det her nye Graffikkort...

"Men jeg, har så svært ved at tro på det, at det kan være ordsagen, at Spotify nu ikke længere, kan køre på min Stationære, men kun på de 2, berbære Pc'ere.!
Jeg har ingen, mulighed lige nu, for at prøve, det af, om det kan være det, som udløser midt problem, fordi jeg har jo solgt, midt gamle Graffikkort, for ca. 8,måneder siden...
Men jeg, håber nu at, noget af jer, har et svar, på midt problem.???
Eller en løsning, på midt problem, med at få Spotify, at køre igen, på min Stationære Pc'er...???"

Nu vil jeg håbe, at jeg snart, kan høre, fra jer igen...

Med venlig hilsen.:
Poul J. Poulsen...
POLLURIN@Webspeed.dk
www.POLLURIN.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2012 - 21:27 #1
hej prøv  og  kør  den som administrator

og vis den ikke dur så prøv  http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx

den skal køre fra Windows Update