Avatar billede POLLURIN Nybegynder
19. juni 2012 - 23:12 Der er 4 kommentarer

Hvorfor vil Spotify ikke køre mere, på Windows 32.bit Vista, Men kun på 64.Bit. ???

Hej.! Eksperten.dk

Jeg har lige et sprøgrsmål, om Spotify, som jeg har installeret på alle mine, 3 Pc'ere.!

Men nu vil den, ikke starte op mere, på min 32.Bit Windows Vista, Ultimate...???

Der kommer bare den BLÅ/skærm op, med mange ERROR meldinger, hvor jeg bliver bedt om, at BOOTE maskinten på Nydt, og Afinstallere; Spotify, som er ordsagen, på denne ERROR, hvor du må BOOTE maskinen, og der til Genstart maskinet på Nydt.!

Der står intet, om hvad det skyldes, at Spotify, nu ikke kan mere køre på, min 32.Bits Windows Vista, Ultimate.
Men det har den kunne det, FØR; uden form for problemer.!
"Jeg forstår det ikke, hvad det kan være galt, lige nu og her.???
Derfor er, det at jeg må spørge jer, med Håb om, at få nogen Hjælp, og svar på midt problem, med Spotify'er, hvad og hvorfor, den nu ikke, kan køre mere på, 32.Bit Windows Vista.???"

Men de, andre 2, Berbære Pc'ere, som jeg nu har, både(HP'en &.: Backard Bell'en)..
Hvor, HP'en, den kører med, Windows Vista 64.Bit, Home/Premium, og med AMD/Turion-x2.(2,kærner CPU) og Med 4.GB./DDR-ram. og ATI/Grafik 5200/Radion, 1.GB, med HDMI/Udgang, og den har  250.GB/Harddisk...
Mens' min Backard Bell, den kører med, Windows-7, på 64.Bit, Home/Premium, Intel/Core-i3 (4.Kerner-CPU.) og med Nvidia /GT240, og HDMI/Udgang, og med 1.GB. og 550.GB/Harddsik...
De 2, der kører Spotify, uden problemer, og uden at der kommer, nogle Fejl/meldinger, eller den kente BLÅ/Skærm, om BOOTing.!

Mens, min Stationære Pc'er, som er en Acer, E780/P.
Og den kører med, Windows Vista, 32.Bit Ultimate, med Duel/Pentium 3,5.GHZ, (2,kærner CPU.) og med 4.GB DDR/Ram à 5200/664.Mhz. Og der har jeg, 2.TB/Harddisk i alt, det er med 8,stk Harddisk'er, 3,Styk Intærne, og 5,Styk USB-2.Harddisker, mens midt Graffik kort, er ATI/Radion HD 5450. med 1.GB.DDR/ram. Hvor den var født med et standard, Graffik ATI/Radion, H.2111i fra ASUS.!
Og der til, kører jeg med, som Standard skarm, fra HP/23'tom, og der til, bruger jeg, midt Sony,Tv på 46'tom, som ekstra skærm, både via, HDMI, og som DVI, udgangen...
Mens, lyden kører over midt, Sony Seraund/Forstærker, via Optisk/Digital kabel...

Med det gamle, Graffikkort som var i min Pc'er før, da kunne, jeg godt, køre Spotify, men nu; jeg har det her nye, og som er vestentelig større Graffikkort, end det gamle var, har jeg ikke, kunne køre, Spotify på min Stationære Pc...
Jeg overvejer, at skifte Graffikkortet ud, for at se' om, det i virkeligheden, kan være det, som udløser problemet, da det har kunne kørt før, med det gamle Graffikkort, men ikke med, det her nye Graffikkort...

"Men jeg, har så svært ved at tro på det, at det kan være ordsagen, at Spotify nu ikke længere, kan køre på min Stationære, men kun på de 2, berbære Pc'ere.!
Jeg har ingen, mulighed lige nu, for at prøve, det af, om det kan være det, som udløser midt problem, fordi jeg har jo solgt, midt gamle Graffikkort, for ca. 8,måneder siden...
Men jeg, håber nu at, noget af jer, har et svar, på midt problem.???
Eller en løsning, på midt problem, med at få Spotify, at køre igen, på min Stationære Pc'er...???"

Nu vil jeg håbe, at jeg snart, kan høre, fra jer igen...

Med venlig hilsen.:
Poul J. Poulsen...
POLLURIN@Webspeed.dk
20. juni 2012 - 06:46 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede POLLURIN Nybegynder
04. juli 2012 - 00:47 #2
Jeg kan ikke, se at denne Web/Side er så Ekspert, indenfor Saftware, da de slet ingen, svar kan få, vedrørende det man spørger jer om, med midt problem, med Spotify'er på Windows 32.Bit Vista...

I må godt, LUKKE Siden ned.!
Her findes, ingen Ekspert Hjælpe, nogle steder på denne side...

Den er mere, til forærgelse; end den er til nogen hjælp...
Sort skuffelse; jeg bare har fået fra den...

Med venlig hilsen.:
Poul Johs. Poulsen.
POLLURIN@Webspeed.dk
04. juli 2012 - 12:50 #3
www.eksperten.dk/spm/964905#reply_7956390 ? (eller har du 'glemt' den ?)
Avatar billede POLLURIN Nybegynder
19. august 2012 - 20:17 #4
Jeg tror nok, jeg har fundet problemet, med Spotify'er...

De kan gå ind på min Privat Hjemmeside, som er denne her.:
http://www.POLLURIN.dk
Og tryk med Musen, i Forsiden, hvor du ved at rulle ned, finder frem til, det Grønne Logo, og den Tekst, hvor der står, sådan her.:  >"Har du problemer med din Pc, da du bruger SpotiFy'er.???
Så tryk med Musen, på Logo'ene, eller på denne TEKST!!"<
Så kommer du, ind i den siden, hvor jeg selv forklare jer, min Løsning jeg har på problemet, med Spotify, som ikke vil, og kan køre på 32.Bit, men kun på 64.Bit...

"En lille, kort forklaring kan du få her.!"
Sådan gør du; om du har problemet...
Afinstaller den, Nyere Spotify, og du skal også, fjerne alle de Opdateringer, der tilhører den Nye, Spotify'er...
Og find frem, den gamle Spotify'er, den må og skal aller helst, ikke være Nyere, end fra 2011, helst skal den være fra, 2010 og frem til, 2011...
Og da, du har fundet den, Installer den; og Genstart så din Pc'er. UBS: Der må ikke, være Nyere Opdateringer, ledenskaber af Spotify'er, få den afinstalleret.! Og Før du så installerer, den Spotify'er fra 2011, ind igen, skal du helst Huske, at have Lukket ned, for den Pc'er, og der til Genstart den op igen, uden nogen Spotify'er installeret.!
Og derfra, Installerer du, så den Spotyfy'er, fra 2010, eller fra 2011, ind på Pc'en, og efter at have gjort det, skal du igen, Lukke Pc'en ned igen, og derfra Genstart den så op igen.!
Nu skulle, den meget gerne starte, Spotify'er op, uden problemer.
Og spørger den, om du skal Opdatere, den Spotify'er, du nu har startet op, skal du bare svare NEJ, der skal ikke opdateres.!
Det skyldes, at der kan snige sig, den Nyere Variation, af Spotify'er, som er fra 2012. Og den kører ikke, på 32.Bit, men kun på 64.Bit.!
Den gamle, Spotify'er klarer alle opgaver findt, uden at skulle gå igennem, nogle Opdateringer...
"Men skulle, Uheldet være tilfældet, at du har valgt, at Opdatere den, og den så efter ikke, vil starte op igen, ja så er intet, andet at gøre for dig, at gå hele vejen igen, ved at Fjerne den Nyere varation af Spotify'er, og fjern alle opdateringer, og der til Genstart Pc'en igen.!
Og Der installere, den gamle Spotify'er, din 32.Bit system, så har du igen, en Spotfy'er, der fungerer findt igen...

Besøg min hjemmeside, ved at finde min Link her.:
http://www.POLLURIN.dk
http://www.POLLURIN.dk/spotify_er_.htm

Prøv det....
Med venlig hilsen.:
Poul Johannes Poulsen.
POLLURIN@Webspeed.dk
www.POLLURIN.dk