Avatar billede kongknabe Nybegynder
18. juni 2012 - 19:03 Der er 4 kommentarer

Hjælp til test af flash video i IE 7 - 8 og 9

Hej.

har rodet lidt med at få en flash video til at virke i forskellige versioner af IE og det bliver ikke nemmere at at mine egen versioner ikke altid lader til at virker rigtigt.. (Jeg er Mac bruger og kører derfor "IE tester" på en virtuel PC)

Derfor vil jeg blive meget glad hvis der er nogle herinde der kan eb eller afkræfte om følgende video afspilles korrekt i henholdsvis IE 7, 8 og 9.

http://www.rasmusknabe.com/swf_test/index.html

Mvh. Rasmus L. knabe
Avatar billede fuldstop Nybegynder
18. juni 2012 - 19:16 #1
IE 8 --> OK
IE 9 --> OK

og med firefox hvis det skulle have interesse.
FF 13 --> Loader ikke
FF 14 --> Loader ikke
Avatar billede kongknabe Nybegynder
18. juni 2012 - 19:25 #2
Mange tak.. Send gerne svar for point :)
Avatar billede kongknabe Nybegynder
18. juni 2012 - 19:27 #3
Og det er i øvrigt kun IE der skal testet.. Til rigtige browsere bruger jeg HTML5 video tag ;)
Avatar billede fuldstop Nybegynder
18. juni 2012 - 19:28 #4
behold du bare pointene :)