Avatar billede Claus Mester
13. juni 2012 - 13:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XAMPP - MySQL ingen billeder på localhost

Ok. Det her kommer muligvis til at lyde lidt spøjst og kringlet.

Ifm. et kursus i php programmering, har jeg installeret programmet XAMPP så jeg kan køre php og mysql lokalt. Uden problemer har jeg i flere måneder tændt for Apache serveren og programmeret mine sider.

I dag begyndte jeg så på et MySQL kursus, hvor jeg skulle aktivere MySQL i XAMPP og indstille kodeord mv. Ingen problemer, alt fungerer - den vej.

Men da jeg skal til at køre mit webprojekt, vises de billeder der er på siden pludselig ikke. Billederne er defineret i mit css som er linket til på min .php sider. Alt i css fungerer undtagen visning af billeder. Jeg har tjekket placeringerne og alt er i orden.

Kan det være MySQL, localhost et eller andet den vej rundt, der har deaktiveret noget eller kan nogen kaste lys over land for mig?
Avatar billede tobrukDk Novice
13. juni 2012 - 13:56 #1
Ja prøve at gå den vej første og der efter kan vi kigge på et nyt problem
Avatar billede Claus Mester
13. juni 2012 - 13:57 #2
Glem det bare. Fandt løsningen kort efter oprettelsen af spørgsmålet. Det viste sig alligevel at være en sti-fejl.
Avatar billede Claus Mester
13. juni 2012 - 13:58 #3
Ellers mange tak for hurtig respons tobrukDK :O)