Avatar billede marcus42 Nybegynder
12. juni 2012 - 18:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gamer pc

jeg står og skal købe ny bærbar. Har kigget med på en Toshiba Satellite C855-12F 15.6" HD , men da jeg ikke har ret meget forstand på hardware osv, vil jeg lige høre jer, om i synes den er pengene værd eller om i kan råde til noget bedre? Mit budget er 4.150 kr, og spiller spil som: Diablo 3, LoL, , CSS, Call of duty. Kan den trække de spil på high graphic? og her er et link til pc,en http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746834#extra .
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2012 - 19:25 #1
Nej det kan den ikke. Grafikkortet er ikke lavet til gaming. Det er elendigt.

4k er lige på grænsen til at trække de der spil i fuld grafik. Finder lige noget..
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2012 - 19:41 #2
Det har simpelthen ikke været muligt at finde noget til 4150, så jeg satte grænsen op til 4500 og fandt disse to: http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=6785361;6794000

PS: Der er en fejl med den fra Medion. Den har ikke et 670M, men et 630M grafikkort ligesom den fra Acer.
Avatar billede marcus42 Nybegynder
12. juni 2012 - 20:24 #3
Hej
1000 tak for hjælpen jeg regner med at købe den der Medion , har ikke 100% råd til den så får resten af min mor og far men er den der Medion ok til gameing, og kan den trække call of duty mw3?.
mvh Marcus
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2012 - 22:17 #4
Altså du kan ikke spille MW3 i fuld grafik, men sagtens i medium uden lagg. Til prisen er de to det bedste man kan få.

Hvad er grunden til at du vil have den fra Medion fremfor Aceren? Jeg synes Acer er bedre kvalitet end Medion.

PS: Du skal ikke selv lægge Svar. Det er "til løsninger og pointgivning" som der står :-) Det er meningen at den der løser problemet lægger et Svar som du accepterer. Derfor lægger jeg nu et Svar.
Avatar billede pstidsen Novice
12. juni 2012 - 22:19 #5
Her kom Svaret.
Avatar billede marcus42 Nybegynder
13. juni 2012 - 12:30 #6
Hvis du mener den der acer er bedst så er det klart at jeg skal have den:) men tak for hjælpen igen.
mvh Marcus
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2012 - 13:23 #7
Den fra Medion har jo 17,3" og hvis du gerne vil have det så vælg Medionen. Hvis 500 GB HDD (som er det Aceren har) ikke er nok til dig så vælg den fra Medion der har 750 GB. 500 GB er dog nok til de fleste!

Tre grunde til at vælge Aceren:
1. Lavere vægt.
2. Lidt bedre processor.
3. Mere dedikeret RAM.
Avatar billede marcus42 Nybegynder
13. juni 2012 - 13:32 #8
Hej igen...
da aceren er bedst tror jeg jeg vælger den:) men det er et svært valg. for Medionen har jo som du sagde 17,3. men aller vigtigts er jo at den er god til gameing.
mvh Marcus
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2012 - 14:40 #9
Synes også vægten er vigtig (går ud fra at du skal have den med i skole).
Avatar billede marcus42 Nybegynder
14. juni 2012 - 14:17 #10
Hej ja du har ret vægten er vigtig (når man skal have den med i skole osv.) men jeg køber aceren når det er:)
mvh Marcus
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2012 - 17:07 #11
Medion Erazer? :)
Avatar billede pstidsen Novice
14. juni 2012 - 17:17 #12
Citat fra #10:
men jeg køber aceren når det er:)

Så køber han jo nok Aceren... :o
Avatar billede marcus42 Nybegynder
16. juni 2012 - 20:27 #13
hej igen da jeg har fundet en der er bedre en aceren tror jeg jeg vil købe den. jeg har sat mit budget op til 5000.kr. og jeg vil bare høre om den jeg har fundet er god nok
her er et link http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/510632/ASUS-K73SVTY285V.html
Avatar billede pstidsen Novice
17. juni 2012 - 11:11 #14
Den er fin nok. Dog lidt tunge. Her er fire der har en smule bedre grafikkort og 3 af dem er meget lettere.