Avatar billede 1acn1 Nybegynder
11. juni 2012 - 21:49 Der er 4 kommentarer

E-mail problem

Jeg kan ikke åbne min e-mail.
Grundet der kommer følgende meddelse:
Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen acn. Værten 'mail.telecomnet.dk' blev ikke fundet. Kontroller, at du har angivet servernavnet korrekt.

Server: 'mail.telecomnet.dk'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC0D
Protokol: POP3
Port: 110
Sikker (SSL): Nej
Socket-fejl: 11004
Hvem har løsningen?
Til udbyderen som jeg ikke kan finde navn eller adresse til.
Jeg har ledt på nettet men kan ikke finde noget på serveren.
Avatar billede opt Nybegynder
11. juni 2012 - 22:18 #1
Du skriver: "Til udbyderen som jeg ikke kan finde navn eller adresse til."

Registreret bruger af domænet telecomnet.dk er:
Dansk Kabel TV A/S
Roholmsvej 19
2620 Albertslund
Telefon: 69121212

DNS navnet: mail.telecomnet.dk findes ikke.

:-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. juni 2012 - 22:25 #2
Dansk Kabel TV har følgende guide: http://www.danskkabeltv.dk/kundeservice/mail/opsaetning-af-e-mail

Så prøv evt. at ret mailserver til: pop3.danskkabeltv.dk
Avatar billede 1acn1 Nybegynder
12. juni 2012 - 16:31 #3
Tak for dit svar.
Jeg har søgt på nettet. Har fået følgende meddeles via nettet: Bredbåndsudbyderen Skyline, der har overtaget nettet fra det konkursramte Danske Telecom, er ramt af et massivt nedbrud. Det erfarer Computer World.
Skyline har i denne weekend foretaget en større omlægning af virksomhedens netværk, men processen, der skulle have været sluttet lørdag, er endnu ikke afsluttet tirsdag formiddag.
Ifølge Computer Worlds oplysninger var en stor del af Skylines mere end 6.000 kunder stadigvæk ikke på nettet i går mandag.
I dag, tirsdag formiddag, hersker der stor mystik om situationen hos Skyline. Opkald til virksomhedens hovednummer bliver mødt af en fejltone. Det samme er tilfældet, når Computer World forsøger at ringe til det midtjyske energiselskab Elro, der ejer Skyline.
Men på Skylines hjemmeside bekræfter virksomheden, at den i weekenden har foretaget en ombygning af Danske Telecom/Clearwires net i København og Roskilde-området, og at en del kunder fortsat er uden net.
Computer World har forgæves forsøgt at få en kommentar fra Elros direktør Henry Lei Jacobsen.
På andre sider om Telecom er de gået konkurs her for nogle dage siden.
Så vi er ret meget på den. Grundet vi har tre e-mail adresser til Telecom.
Hvordan man kommer ind på den server for at kunne hente sin post og få mulighed for at bekræfte sine aftaler osv.
Er der nogen der har en løsning til denne opgave?
På forhånd tak.
Venlig hilsen
acn
Avatar billede 1acn1 Nybegynder
12. juni 2012 - 16:45 #4
Tak for dit forslag. Det er prøvet men uden resultat.
If. net oplysninger skulle Telecom gået konkurs osv.
Så hvordan jeg løser problemet med vores tre e-mail adresser osv.
Vi har haftdenne mail adresse siden 1998 (mail.net4you.dk.
Hilsen
acn