Avatar billede niklasbp Nybegynder
09. juni 2012 - 12:05 Der er 3 kommentarer

kan universel strømforsyning være grunden til overophedning?

jeg har en acer aspire 6920g som er en fin computer men når jeg spiller på den går den ud pga den bliver for varm, jeg har prøvet at skifte mellem balanceret og høj ydeevne men på "Høj ydeevne" hakker den utrolig meget. kan det være fordi jeg ikke har den rigtige strømforsyning? eller måske mangler jeg kølepasta (hvad det end er)?
Avatar billede kurt54 Ekspert
09. juni 2012 - 12:15 #1
jeg tror ikke det er strømforsyningen - men prøv om du kan provokere det på batteridrift - du skal så lige ordne din batteriindstillinger så den ikke forsøger at spare på strømmen.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2012 - 13:00 #2
Og du er sikker på at computeren ikke er for "lille" til at køre spillet rigtigt?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
09. juni 2012 - 14:07 #3
Det kan godt være strømforsyning også.
Bare lidt ekstra volt betyder faktisk en del ekstra påkrævet køling og er den ikke stabil i levering af spændingen, så kan den sagtens ligge endnu højere.

Generelt er bærbare dog ikke til at spille på overhovedet.
Det strider imod hele designet af computeren.