Avatar billede anderstp Nybegynder
07. juni 2012 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP Classic programmør søges

Hej

Er du ASP Classic programmør og kunne du tænke dig at arbejde med at (videre)udvikle nogel ASP classic løsninger som påvirker og forandre en branche?

Så har jeg brug for (endnu) en ASP Classic programmør som har lyst til at arbejde for en "gal professor", arbejdet omfatter ASP Classic, MS SQL, jQuery og hvad der ellers høre til en internet løsning.

De løsninger som der skal arbejds videre på vil i noget omfang blive løftet til ASP.NET på den længere bane, men nogle vil formodentligt fortsætte som ASP Classic løsninger mange år endnu.

Jobbet er i Kbh. Ø i uformelle omgivelser blandt meget seriøse og fokuserede kollegaer.

Anders Thue Pedersen
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2012 - 09:44 #1
Jeg har en kammerat der er interesseret, kan du supplerer med lidt flere kontaktoplysninger så jeg kan sende dem videre til ham.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede anderstp Nybegynder
08. juni 2012 - 10:00 #2
Har sendt pb
Avatar billede conrado Nybegynder
09. juni 2012 - 16:30 #3
Hi ,
  I am a asp programmer . Pls let me know your email adress  , or write to me to :info@ronplex.com.
  I have a company here in Kbh,.
regards,
Mustafa
Avatar billede anderstp Nybegynder
22. juni 2012 - 09:04 #4
.