Avatar billede staal Praktikant
06. juni 2012 - 13:08 Der er 3 kommentarer

Brug for hjælp til at ændre tekst på logo (som er ejet)

Jeg har et logo som er en JPG fil.
Jeg vil have det lavet således jeg kan ændre i teksten
Primært fordi jeg har brug at kunne oprette flere versioner af dette logo.
SKal måske laves i photoshop eller lignende
Er der nogen der kan hjælpe mig med dette - som en tjeneste :-)
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. juni 2012 - 13:14 #1
Har du selv Photoshop? Kan du lægge filen op på en server så vi kan se den?
Avatar billede staal Praktikant
06. juni 2012 - 13:38 #2
Den ligger her:
http://www.flemmingstaal.dk/index.php
Det er den nederste tekst, som jeg blot gerne vil have lavet om til DANMARK
Avatar billede athena Nybegynder
10. juni 2012 - 11:17 #3
Jeg kan da godt hjælpe. En god tjeneste er jo altid en anden værd, hvis du en dag da kan hjælpe mig. Jeg vil dog forslå at det bliver lavet i Illustrator, det er alle logo'er oprindligt. Giver en renere, klarer linie overføring.

Send mig dit logo på tenaw0068@gmail.com så kigger jeg på det.