Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 12:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ekspertens virusagtige reklame

I går gik jeg på min iPad ind på Eksperten og fik den forbandede reklame fra Half price. Men det værste var. at jeg havde store problemer med at få lukket den ned igen. Det virkede som en slags virus, der var skabt som en plage. Det er groft og hensynsløst og
burde være forbudt ved lov. Og det er det måske også?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2012 - 12:47 #1
jeg har valgt (har ikke i-dimser) at køre, hvad jeg selv synes er fair - dvs første gang en reklame generer mig på et site, så adblocker jeg sitet (specielt reklamer der lægger sig hen over hele siden er hadeobjekter).
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2012 - 12:52 #2
Du er ikke den første der skriver om den, og du bliver ikke den sidste. Kan godt se at når man roder med en telefon, der måske ikke har de rette værktøjer til at holde den væk, så er det en pestilens.
Jeg har på min pc lukket denne reklame ned med tilføjelses programmer.
Jeg er ikke klar over om denne form for reklame skulle være ulovlig, men hvis man ikke selv gør noget ved den, taber man interesse for siden.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2012 - 12:54 #3
Enig i #1.
Kan ikke forholde mig til at reklamer skal ødelægge min færden på siden. Havde det været en reklame der kørte ude i siden (som den under brugerprofilen) kan jeg sagtens respektere den.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 13:08 #4
Tak for jeres indlæg. På min stationære computer bruger jeg Adblock, men på en iPad,(ikke iPod) kan man kun køre med Safari, og den vil ikke installere Adblock. Og Firefox kan heller ikke installeres. Jeg har kun haft min iPad (3) i kort tid, men har allered fortrudt købet. Skulle have købt en bærbar. iPad´den er for indskrænket i mulighederne.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2012 - 12:34 #5
*****:)