Avatar billede ok4y Nybegynder
03. juni 2012 - 17:13 Der er 1 kommentar

Grafikfejl ved windows login

Hej eksperter.

Jeg sidder og døjer med et mindre problem.

Jeg har en stationær med windows 7 professional - med et efterinstalleret grafikkort.

Selve opstarten af computeren forløber ganske fint og jeg får også set hele den blå opstartsskærm, inden den logger mig automatisk ind på windows.

Her opstår så problemet. Skærmen er for det meste kulsort, men computeren arbejder og programmer osv. starter formentlig. Jeg kan dog se musen og en meddelelse jeg atid får om "ønsker du at tillade dette program..."

Min løsning hidtil har været at logge ind og ud og af og på X antal gange, indtil at mit windows pludselig virker. Under disse X antal logins og logouts kan jeg fint se loginskærmen osv, men når jeg kommer ind i windows kan det fx. kun være at halvdelen af skærmen vises og den anden halvdel er i sort. Desuden kan ingen programmer klikkes på.

Der er for det meste tale om 10-15 logins/logouts før windows virker.

Jeg synes nu at problemet er blevet så stor en belastning, at jeg må spørge Jer eksperter til råds.

Kan I hjælpe mig?
Avatar billede Dass93 Nybegynder
03. juni 2012 - 17:36 #1
Har du prøvet at geninstaller grafikkort.. og hvis du har hvad har så ellers prøvet?