Avatar billede !asp Nybegynder
11. januar 2000 - 16:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

www.snabel-a.dk problemer med Netscape ?

Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på http://www.snabel-a.dk med Netscape ?
Avatar billede klas Juniormester
11. januar 2000 - 16:39 #1
Min stopper efter der er kommet en lille firkant oppe i venstre hjørne . . så kommer resten af siden ikke frem
Avatar billede roslev Nybegynder
11. januar 2000 - 16:46 #2
Samme hos mig (NN4.0)
Flot, en award-side der ikke kan ses i Netscape.
...Jubii Chat og Dating.dk på 1. og 2. pladsen - det er sgu da til grin.. Sådan går det når enhver idiot kan nominere sig selv.
Avatar billede bryggen Nybegynder
11. januar 2000 - 17:21 #3
Nej, du er ikke den eneste. Mandag aften implementerede vi et bannerannoncesystem fra Doubleclick, som desværre viste sig at have en alvorlig fejl, som fik Netscape til at blokere. Fejlen var tirsdag eftermiddag ikke fundet endnu. Alle statiske sider er geninstalleret - de øvrige database baserede sider, bliver det hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Ib Konrad Jensen
Sekretariatet
Avatar billede snowball Novice
11. januar 2000 - 17:22 #4
Jeg har ingen problemer med min Netscape 4.51 !!!

Snowball
Avatar billede stroehm Nybegynder
11. januar 2000 - 17:27 #5
Jeg har heller ingen problemer i :
Netscape® Navigator 4.04
så det må vel være fixed nu?
Avatar billede klas Juniormester
11. januar 2000 - 17:29 #6
Jubii Chat og Dating.dk  vinder vel ikke det der Gyldne ting bare fordi de har fået mange stemmer . . det går vel forhåbeligt ud på mere end det . . hvis du ser under design eller hastighed ser du heller ikke nogle af de to sites . . men alle de sites som har fået een stemme i alt (fra webmasteren selv) og derfor ligger på 1. pladsen med max antal points

Der er jo også et dommer panel der skal besømme siderne . .  godt jeg ikke er dem  .  netop fordi at alle kan tilmelde sig - jeg har da også selv tilmeldt cosmic - mest fordi jeg var en af de første som så siden og dermed kom ind på en 2. plads samme aften . . men den er selvfølgelig faldet igen . . men jeg har jo ingen chance for at vinde og det er jo egentlig spild af tid for et dommer panel på 6 mennesker at de skal se min side . .
Avatar billede klas Juniormester
11. januar 2000 - 17:30 #7
he he . .jeg mente selvfølgelig heller ikke at de sider med een stemme skulle vinde :)
Avatar billede jfl Nybegynder
11. januar 2000 - 17:33 #8
bryggen >> Eksperten har haft et lignende problem. Kig lidt i koden, så kan det være der dukker noget op. Så vidt jeg er orienteret var det noget med Layers.
Avatar billede roslev Nybegynder
11. januar 2000 - 17:37 #9
stroehm>> jep, det virker nu...!