Avatar billede Elgarra Nybegynder
22. maj 2012 - 23:25 Der er 4 kommentarer

Alt på iphone slettet

Da min kæreste tilsluttede hendes nye iphone til hendes computer forsvandt alt indhold, og blev erstattet af hvad hun havde haft på hendes gamle iphone. Denne automatiske synkronisering betød at hun mistede alle billeder, beskeder etc, som lå på den nye iphone.

Mit spørgsmål lyder om det er muligt at fremskaffe disse billeder eller er de bare væk?

Jeg fandt denne side:
http://www.denmarkkapitel.com/iphone/sadan-gendannes-fotos-fra-iphone.html
, og benyttede et af de anbefalede programmer til at gendanne iphone - men den fandt kun billeder fra hendes gamle telefon, noget fra den 14. januar, hvor hun åbenbart sidst havde sin gamle telefon tilsluttet den computeren - men det hjælper os jo ikke i denne sag.

Kh. Simon
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. maj 2012 - 23:43 #1
Hej
Hun har f. eks. ikke Icloud som evt. er synkroniseret sammen med telefonen.
Bare en tanke......
Avatar billede aeblenet Nybegynder
23. maj 2012 - 10:00 #2
Din kærestes data er tabt for denne gang.

Det er altid irriterende at øve sig, derhjemme, helt selv.

Havde i scannet nettet for Update/new iPhone...så kunne i have fået det akkurat som i ville ha' det, men det er nok desværre for sent.

Der er nemlig ALTID behov for en backUp af den seneste opsætning, fra netop den telefon man gerne vil kopiere indholdet fra.

Er dette ikke gjort - er det noget lort :-(
---

Findes den seneste version af den ønskede opsætning i iTunes, kan det nåes endnu...

Gør som følger:
-Tag en Backup af den ønskede iPhone.
-Sæt den nye telefon i stikket.
-Nulstil alle data på den nye telefon. (gendan)
-nu spørger den i dialogen, hvilken BackUp du vil benytte.
-Vælg korrekt opsætning og klik Opdatér.

Vupti - så er din nye telefon magen til den gamle....bare helt ny.

iCloud er EDDERMAME uundværlig, da den ALTID sørger for at opdatere kontakter, kalendere og evt andre småting (kan også med billeder og musik, men det kræver en dags tid at uploade hele svineriet til iCloud, hvis iPhone er spækket med denne slags)

iCloud koster 7-800,- per år, men et familieabonnement dækker op til 5 medlemmer...det har vi naturligvis i vores familie. Alle tre.

:-)

God fornøjelse :-)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
23. maj 2012 - 10:02 #3
PS: du kan være heldig, at der ligger en BackUp, der er mere andvendelig end den installerede.

Gendan telefonen - og læs MEGET NØJE - HELE guiden igennem.

iPhone skal naturligvis gendannes fra iTunes.....

:-)
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
23. maj 2012 - 10:34 #4
Vi har med held gendannet slettede billeder fra iPhones i mit firma http://www.disk-doktoren.dk før. Desværre kan jeg jo ikke garantere dig noget, men du er velkommen til at sende den til os og så skal vi gøre et forsøg. Vi har en no-cure-no-pay politik, så det eneste du skal betale for er retur-porto, hvis vi ikke kan gendanne noget.

Opskriften du linker til er uholdbar. Den side er udelukkende lavet for at få folk til at klikke på reklamer. Konceptet hedder MFA og betyder at siden er "made for adsense" (AdSense er de reklamer du ser i top og i bund).

De bedste hilsner

Morten Vadskær
http://www.disk-doktoren.dk