Avatar billede Vikvak Nybegynder
18. maj 2012 - 00:49 Der er 7 kommentarer

Godt Grafikkort til billig pris?

Hej der ude, der kigger på en by computer, det skal være en bærbar.
Jeg vil godt købe en rigtig god en første gang så jeg vil gerne have en med et godt fps grafikkort til en til billig/god pris, har i nogle?
Avatar billede pstidsen Novice
18. maj 2012 - 10:43 #1
Skal du ikke have en COMPUTER? Du kan ikke bare lige sætte et grafikkort i en bærbar. Det er noget bøvl og sjældent billigere.

Hvis du skal have en computer så skriv nogle spiltitter, så vi ved hvad du vil spille. Og en max pris.
Avatar billede Vikvak Nybegynder
18. maj 2012 - 11:52 #2
jo jeg skal have en computer, men jeg vil godt vide  hvilke grafikkort der er gode.

Min maks pris ligger nok omkring de 6000kr

Jeg vil godt kunne spille spil som crysis 2, diablo 3, Sniper elite v2 og spil som skyrim, store spil.
Avatar billede pstidsen Novice
18. maj 2012 - 12:03 #3
Jeg vil godt kunne spille spil som crysis 2, diablo 3, Sniper elite v2 og spil som skyrim, store spil.
Hvad mener du med "store spil"? For dem du skriver vil jeg ikke definere som store spil. Hvad jeg mener med store spil er BF3 og MW3 og dem kan du ikke køre ordenligt for 6000. MW3 ligger nok på 8000 og BF3 på 15000 (hvis du vil ave fuld grafik uden lagg).
Avatar billede Vikvak Nybegynder
18. maj 2012 - 12:17 #4
nu har jeg findet den her computer

http://www.edbpriser.dk/baerbar/acer-aspire-v3-571g-32354g50makk-id-6721112.aspx

Er det en god computer til gaming af de spil jeg skrev før?
Avatar billede pstidsen Novice
18. maj 2012 - 12:22 #5
Næææ.. Den har i3 processor og du skal have MINDST i5 - gerne i7 til Skyrim.

Hvilke spil (udover dem du har skrevet - hvis der er flere)????
Avatar billede Vikvak Nybegynder
18. maj 2012 - 18:40 #6
Der skal nok være flere, kan bare ikke lige komme på nogle.

Men jeg har lige et hurtigt spørgsmål mere, jeg har grafikkortet Nvidia G210m 1,70ghz og jeg ville høre om jeg kunne trække det nye diablo 3?
Avatar billede pstidsen Novice
19. maj 2012 - 01:17 #7
Nej, det kan det ikke.

Du kan i det hele taget desværre ikke spille spillene i høj grafik uden lagg på en computer til 6000..