Avatar billede ozzi22 Nybegynder
15. maj 2012 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvornår begynder første semester ???

Hej

Hvornår begynder første semester og hvor lang tid varer en semester?
Avatar billede kjeldsted Novice
15. maj 2012 - 20:58 #1
??

Hvor meget vejer en bil og hvor mange år kan den holde?

Det er nok et af de mest ukonkrete spørgsmål jeg længe har set. Filmskolen starter (så vidt jeg husker) op fire gange om året, alt efter hvilken retning man er på, og længden variere alt efter hvilken retning man er på. Så inden vi får nævnet for samtlige uddannelser vi kan finde må vi nok spørge om hvad vi egentlig snakker om?
Avatar billede ozzi22 Nybegynder
15. maj 2012 - 21:02 #2
Har fundet ud af det 4  måneder
Avatar billede bobalder Nybegynder
23. maj 2012 - 13:07 #3
På universitet begynder 1. semester som regel i september og slutter i december. 2. semester begynder i januar og slutter i maj.