Avatar billede johnstigers Seniormester
12. maj 2012 - 22:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

merian300 - at blokere!

"Hun" kommenterer på alt....!!!!
Avatar billede pstidsen Novice
12. maj 2012 - 22:54 #1
og det kan kun gå for langsomt!!!
Avatar billede NielsErikP Mester
12. maj 2012 - 22:59 #2
Hej...
Har anmeldt samtlige de indlæg jeg har set med hende... Håber eksperten er hurtig her.
12. maj 2012 - 23:34 #3
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2012 - 23:39 #4
Jeg anmelde hende 22:48. Billedet er nok ikke hende, men jeg forstørrede det, og det er helt klart en neger, så måske kommer denne spam fra Nigeria?
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2012 - 23:43 #5
#3
Ja den person spilder sandelig ikke den tid som er tilbage før udsmidningen.
13. maj 2012 - 00:16 #6
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2012 - 00:27 #7
Ja ja Google kan godt være en hjælp til at oversætte, men skal man røvrende folk, er det for tydelig, at det er en computer oversættelse - heldigvis *G*
Avatar billede NielsErikP Mester
13. maj 2012 - 01:47 #8
Hej...

Behold nu tegnedrengen i lommen, Guys  "Smiler"
13. maj 2012 - 10:33 #9
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2012 - 14:49 #10
Nu også pr. mail!!! :(

Min kære mit navn er Miss Merian Jerry, jeg så din profil i dag i www.eksperten.dk og blev interesseret i dig, vil jeg også gerne vide dig mere, og jeg vil have dig til at sende en mail til min e-mail-adresse, så jeg kan give dig mit billede for dig at vide, hvem jeg am.Here er min email adresse (merianjerriy@yahoo.co.uk)

Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2012 - 08:59 #11
ja også interne mail.
Sammen med en umulig popup-reklamer, man kun kan stoppe på egen browser. Ikke på tabletter eller telefoner.

My dear my name is Miss Merian Jerry, I saw your profile today and became interested in you, I would also like to know you more and I want you to send an email to my email address so I can give you my picture for you to know who I am.Here is my email address (merianjerriy@yahoo.co.uk)
M I think we can move from here. I'm waiting for your mail to my email address above. Remember the distance or color does not matter but love matters a lot in life Yours Love.please I'd like you to contact me with this e-mail address (merianjerriy@yahoo.co.uk)
Avatar billede deadman Nybegynder
23. oktober 2012 - 14:57 #12
Troede denne profil var lukket ned?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2012 - 14:59 #13
Nope!
Åbenbart ikke?

Nå men der er åbne spørgsmål, så dem kan man jo lukke nu man er her alligevel :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2012 - 15:00 #14
.
Avatar billede NielsErikP Mester
23. oktober 2012 - 21:09 #15
Hej...

Hva pokker, Stigers.. Er du genopstået fra de døde "Smiler" ??