Avatar billede salzringe Nybegynder
12. maj 2012 - 19:04 Der er 4 kommentarer

steam på mac

Hejsa jeg har lige hentet steam på min mac, men når jeg åbner det siger den " steam needs to be online to update, but was set to offline mode" og jeg ved ikke, hvordan jeg sætter den på "online mode" ?

håber i kan hjælpe.

ps det er en macbook pro 13"
Avatar billede pstidsen Novice
12. maj 2012 - 19:21 #1
Avatar billede salzringe Nybegynder
13. maj 2012 - 18:50 #2
Jeg forstår desværre stadig ikke hvad jeg skal gøre ? :-(
Avatar billede pstidsen Novice
13. maj 2012 - 19:29 #3
Hvis du ikke finder noget brugbart i mit link (hvilket jeg IKKE tror på!), så kan jeg ikke hjælpe dig mere for har ingen Mac (fordi det er noget skrammel).
Avatar billede salzringe Nybegynder
14. maj 2012 - 15:45 #4
Jeg har fundet ud af det nu jeg skulle bare lige læse det igennem igen :-)