Avatar billede max-payne Nybegynder
10. maj 2012 - 19:00 Der er 3 kommentarer

spm vedr E luk og fjern forbudt spm

Jeg har tidligere oprettet et spm "thepiratebay".
Spm er lukket/fjernet af CoAdmin Lars - det er OK
Min når jeg i min peofil klikker på åbne spørgsmål, vises det stadig og point fra spørgsmålet er ikke afviklet, de vises stadid som (xx ude).
Jeg kan ikke lukke det for det er jo fjernet uden at være fjernet alligevel ???
Link til CoAdmin er uden interesse. Det kan godt være at han er en god Politimand her på E, men ellers passer han slet ikke sit arbejde, svarrer ikke på interne spm,og det er fuldstændig umuligt at råbe ham op. Fuck Lars.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. maj 2012 - 19:29 #1
tag det som en mand...
det er ikke Lars' fejl - han er bare ansat, og har intet ansvar for evt fejl i systemet.
Systemet har kørt i flere år, og er derfor fejlfrit.
Der er INGEN, der kan gøre noget som helst.
Der sker intet...
Avatar billede max-payne Nybegynder
10. maj 2012 - 19:40 #2
det er ikke Lars' fejl - han er bare ansat, og har intet ansvar for evt fejl i systemet
Nå,.. hvad har man så en CoAdmin til ?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. maj 2012 - 19:55 #3
det er en til at administrere (mht lovgivning - evt injurier) - men administratorer er alt for fine til at arbejde med fejlrettelser. Desværre har Lars så ikke undersåtter, der kan tages sig af alt det andet...

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori
Alle kurser indenfor Microsoft 365 – både til begyndere og øvede.