Avatar billede max-payne Nybegynder
10. maj 2012 - 18:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kopier Spørgsmål med link

Kan jeg på en nem måde gemme alle mine Indlæg (607) med tilhørende aktive link, på min computer så jeg kan bruge dem hvis min konto her på E går ned ? ? ?
Det er jeg bange for at den snart gør.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. maj 2012 - 18:52 #1
Du kan bare gemme dette link: http://www.eksperten.dk/profil/max-payne

Herfra vil du stadig kunne finde dine gamle spørgsmål/indlæg selvom kontoen er lukket. Du kan bare ikke logge ind på kontoen.
Avatar billede max-payne Nybegynder
10. maj 2012 - 19:10 #2
Jeg skal kunne åbne spørgsmålene på computere som aldrig får adgang til internettet.
De er opdateret med opdateringer til XP, men alle sikkerheds opdateringer er fravalgt. Der er ikke installeret A-virus eller firewall.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. maj 2012 - 19:16 #3
Okay, det tror jeg ikke du kan.....
Avatar billede max-payne Nybegynder
10. maj 2012 - 19:26 #4
vedr.  spm/961424
Kan du ikke prøve at kontakte Lars
peter eiken, Jeg og john stigers kan ikke få kontakt.
Kan Du ?
ellers tror jeg ikke der er nogen her på E der kan.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. maj 2012 - 19:37 #5
Nej, jeg har kun den samme måde at kontakte Lars på, som du har.

Men denne adfærd hjælper nok ikke på sagen:
http://www.eksperten.dk/spm/962718
http://www.eksperten.dk/spm/961425#reply_7942539
Avatar billede max-payne Nybegynder
10. maj 2012 - 20:03 #6
Undskyld,  jeg prøver bare at få kontakt på en måske desperat måde.
Når jeg ikke sidder foran min pc, så tar' peter eiken den i brug.
I dag da jeg skulle logge på E var mit link ødelagt. Han har vel forsøgt sig med flere forskællige password.
Mit brugernavn er max-payne@get2net.dk, men e-mail adressen virker ikke mere.
Det er derfor af største betydning at jeg får peter eiken's konto til at køre, så han holder snitterne væk fra min PC.
Og password på min XP - så afbryder han min del af hans fibernet. Jeg er ellers skyline kunde.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. maj 2012 - 07:04 #7
Jeg kan ikke rigtig finde hoved eller hale i dit sidste indlæg?

Du skriver at din e-mail adresse ikke virker mere. Så skal du ændre den under din profil, og dermed får du også et nyt brugernavn her på Eksperten.

Hold den hemmelig, og kun du kan tilgå Eksperten.

Din sidste kommentar forstår jeg ikke? Søger du hjælp til at sætte password på din XP, eller hvad mener du?
Avatar billede max-payne Nybegynder
29. januar 2013 - 01:54 #8
øhh, sorry