Avatar billede tummes1983 Mester
10. maj 2012 - 09:12 Der er 1 løsning

Søge efter alle filer i en masse undermapper

Hej
Jeg har en mappe der hedder billeder. I den mapper er der en masse undermapper i flere niveauer, og mapperne indeholder filer i en masse forskellige formater. Jeg har brug for at kunne søge efter alle filer der er i mappen billeder, så jeg kan kopiere dem alle til roden af mappen billeder.
Håber i forstår hvad jeg mener. Jeg har førsøgt med "." i windows, så søger den kun i et niveau. Filerne ligger på en ekstern disk, ved ikke om det gør en forskel.
Thomas
Avatar billede supertekst Ekspert
10. maj 2012 - 09:41 #1
Via VBA kan det lade sig gøre - selvom henvisningen ikke er samme problem - så ligner det lidt (rekursiv function):

http://www.eksperten.dk/spm/916623