Avatar billede louisek Mester
07. maj 2012 - 15:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lagkopiering

Hejsa,

Jeg har to Illustratortegninger som indeholder variationer af den samme tegning. Jeg har en række tilføjelser der skal tilføjes på begge tegninger. Kan jeg kopiere en række lag med indhold til en anden tegning? Hvordan gør jeg det?

Vh Louise
Avatar billede prodic Mester
07. maj 2012 - 15:59 #1
I Layer-paletten kan du markere alt indhold i et lag ved at trykke på den runde cirkel.
Hold shift nede for at markere indholdet i flere lag.

Vælg Edit->Copy

I Layer-paletten i det nye dokument skal du huske at have aktiveret "Paste Remembers Layers".

Vælg Edit->Paste

Det bør være det...
Avatar billede louisek Mester
07. maj 2012 - 17:26 #2
Hej Prodic -

Den er jeg med på, men jeg får ikke selve lagene med i den manøvre - kun indholdet

jeg lurer på om der er en måde hvorpå jeg kan få min lagstruktur kopieret over i den anden tegning

Vh Louise
Avatar billede louisek Mester
07. maj 2012 - 17:27 #3
sorry - læste ikke den sidste linje :)
Avatar billede prodic Mester
07. maj 2012 - 17:54 #4
Har du husket detaljen vedr. Paste Remembers Layer?
Aktiver den evt. i begge dokumenter.

Fremgangsmåden virker fint her, så tror bare det er Paste Remembers Layers der mangler.
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. maj 2012 - 23:15 #5
Det var smart :-) Hvor er det dejligt at lære noget nyt!
Avatar billede prodic Mester
08. maj 2012 - 20:44 #6
Glæder mig at høre Tino. Du er normalt godt med fremme i bussen, så det sker vel sjældent. :-)
Avatar billede louisek Mester
30. maj 2012 - 15:02 #7
smider du ikke et svar Mr Pro? :)
Avatar billede prodic Mester
30. maj 2012 - 15:10 #8
Du må godt smide et svar selv og acceptere det LouiseK :-)
Ellers tak.
Avatar billede louisek Mester
30. maj 2012 - 15:17 #9
-