Avatar billede Hjorthen8 Nybegynder
06. maj 2012 - 21:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Har brug for hjælp!

Hej.
Jeg er en ung fyr som har brug for hjælp til at finde en computer.
Her er nogle ønsker
-helst ikke i sort
-minimum 4gb ram
-minimum 15 tommer skærm
-skal ikke være for tung
-skal kunne bruges til både uddannelse og til at spille lidt på

Maksimum beløb ca. 8000-8500
Jeg ville være glad hvis der kommer nogle forslag :)

På forhånd tak.
Avatar billede pstidsen Novice
06. maj 2012 - 21:50 #1
Har to spørgsmål inden jeg kan komme videre i min søgen efter at finde noget der passer til dig:

1. Er du villig til at betale ekstra slash få en computer der har lidt dårligere specs for at undgå at den er sort?

2. Hvilke spil vil du spille? Hvis det er spil som MW3, BF3 eller lignende grafiktunge spil, så hænger det på ingen måde sammen med en let computer!
Avatar billede Hjorthen8 Nybegynder
08. maj 2012 - 13:12 #2
1: ja jeg vil gerne betale lidt ekstra for at få en i hvid
2: det er ikke så tunge spil det er små spil der ikke kræver så meget.
Avatar billede pstidsen Novice
08. maj 2012 - 18:14 #3
Nævn spiltitler!!
Avatar billede Hjorthen8 Nybegynder
08. maj 2012 - 21:26 #4
league of legends
Avatar billede pstidsen Novice
08. maj 2012 - 21:49 #5
Hvad med denne her: http://www.edbpriser.dk/baerbar/samsung-series-7-np700z5ah-sverige-id-6399687.aspx

Ignorer dette link: www.kortlink.dk/ayqp Jeg skal bruge linket til at finde en anden computer, hvis den ovenover ikke er god nok.
Avatar billede Hjorthen8 Nybegynder
09. maj 2012 - 06:50 #6
Mange tak,
Avatar billede Hjorthen8 Nybegynder
09. maj 2012 - 06:51 #7
Den er fin
Avatar billede pstidsen Novice
09. maj 2012 - 19:10 #8
Du er kommet til at lukke selv. Det er ikke meningen. Du skal give points til den der har løst dit problem. Du skal i det hele taget slet overhovedet ikke lægge Svar selv. Det er til løsninger og pointgivning som der står!

Nå du er jo ny så det kunne du ikke vide. Bare til en anden gang ;-)