Avatar billede jepzen Nybegynder
04. maj 2012 - 12:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pixresizer

Hvordan kan det være, at når jeg Pixresizer et billede og derefter prøver at printe det ud, så bliver der printet kæmpestore billeder ud istedet for de små billeder jeg har resizet til at være små?
Avatar billede chalde Seniormester
04. maj 2012 - 12:33 #1
Fordi opløsningen på billedet ikke har noget med størrelsen på udskriften at gøre.
Hvad bruger du til at printe med?
Avatar billede jepzen Nybegynder
15. maj 2012 - 11:08 #2
En Brother laser printer. HL-5240-L. Windows 7 Home premium på en 64 bit computer.
Avatar billede jepzen Nybegynder
11. juli 2012 - 17:56 #3
Jeg lukker. Tråden er død. Desværre uden svar:(