Avatar billede w13 Novice
04. maj 2012 - 10:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PHP-server viser ikke en fil i en bestemt browser (404)

Hej Eksperter

En kunde har en WordPress-installation på: www.dreamlash.dk
- Men når hun klikker på PDF-linket her, så viser den en 404-fejlside: http://dreamlash.dk/du-skal-vide/

Kunden bruger Firefox (den nyeste) på PC, men jeg kan imidlertid sagtens se filen på alle de computere og browsere, som jeg har testet på. (Både Mac og PC.)

Jeg tænker, at det muligvis kan skyldes noget URL-rewrite. WordPress' .htaccess indeholder følgende:
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>

Har I nogle bud på, hvad der kan forårsage problemet i kun hendes browser?

På forhånd tusind tak!

Med venlig hilsen
Tobias
Avatar billede vagnk Juniormester
04. maj 2012 - 11:48 #1
Det gør den ikke hos mig med Chrome. Jeg får fint pdf-siden frem.
Avatar billede w13 Novice
04. maj 2012 - 11:51 #2
@vagnk: Ja, jeg har heller ikke kunne fremprovokere fejlen på nogen måde. Men kunden oplever det i sin egen Firefox, som ellers virker normalt for hende.
Avatar billede w13 Novice
19. juni 2012 - 14:09 #3
Lukker