Avatar billede escape4ever Novice
03. maj 2012 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Delt Drev ligesom skoler

hey derude bag skærmene.

er ved at lave en virtuel server, og vil gerne lave sådan at drevet er delt ligesom man gør på f.eks. skoler, sådan at man har et privat  drev hver på serven, som kun den person kan komme ind på.

så vil gerne vide hvordan laver man delt drev?

styresystemet er Windows Server 2008 R2 Datacenter
Avatar billede Wally1973 Praktikant
04. maj 2012 - 01:11 #1
Det personligt delete drev er sådan set bare et normalt delt drev, hvor adgangen er begrænset til den specifikke bruger.

Active Directory har muligheden for at indstille dette i egenskaber for de enkelte brugere.
Avatar billede escape4ever Novice
20. august 2012 - 13:03 #2
sorry jeg glemte at svare.
men det hjalp så smid lige et svar tak :)
Avatar billede escape4ever Novice
09. august 2014 - 11:33 #3
det virkede ikke, opgav
tak for forsøget men lukker selv efter mig