Avatar billede mbs- Nybegynder
03. maj 2012 - 12:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken font er dette?

Halløj i skuret.

Har en del problemer med at identificere hvilken font jeg bruger, så jeg prøver at få lidt ekspert hjælp :-)

Jeg har prøvet med http://www.myfonts.com/WhatTheFont/ & http://www.identifont.com/ men det giver et forkert resultat.

I kan se hvordan det ser ud http://mbstech.dk/test/whatfont/

Som i nok også kan se, så er det "cursive" jeg har skrevet i css - Men den kan jeg bare ikke finde nogle steder. Der er masser af forskellige cursive font, så derfor jeg er meget i tvivl. Skal bruge det til et banner, og har gået og tænkt på om jeg bare skal skrive det i HTML også tage et screenshot. Men så savner jeg muligheden for at gøre det ordentlig transparent.

På forhånd mange tak

Peace!
Avatar billede Himbear Nybegynder
03. maj 2012 - 12:42 #1
Jeg forstår ikke helt dit problem :-) Jeg har ikke skriften, så derfor kan jeg ikke se den. Hvis jeg ikke har skriften så bruger den bare en standardsskrift, som Times New Roman.
03. maj 2012 - 12:58 #2
Den form du viser er Comic sans MS
Avatar billede mireigi Novice
03. maj 2012 - 13:07 #3
Comic Sand MS.

Bør aldrig benyttes til andet end talebobler i tegneserier eller som tekst i en fest-indbydelse.
Avatar billede mbs- Nybegynder
03. maj 2012 - 13:32 #4
Ja okay. Synes nok den lignede, men ellers skænkede jeg det ikke en tanke :)

- Nej det kan vi hurtig blive enige om. Kan huske det var den man altid brugte i skolen...
03. maj 2012 - 14:26 #5
Men uanset #3 har jeg brugt den i word dokumenter, når jeg syntes det skulle piffes lidt op.