Avatar billede bjarkepedersen Nybegynder
07. august 2001 - 22:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tråløs forbindelse mellem webcam og pc eller led ning over 10 meter

Jeg vil gerne have sat mit webcam op et andet sted i huset end lige ved siden af min computer, men afstanden bliver over/omkring 10 meter. Kan man få et kabel på de længder eller skal man vælge en tråløs forbindelse ? Hele løsningen skal ikke koste for meget.

vh. Bjarke Pedersen
Avatar billede xzxzx Nybegynder
07. august 2001 - 22:03 #1
Du kan få et USB forænger kabel! Finder det lige 2 sekunder.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
07. august 2001 - 22:05 #2
Jeg kan ikke lige finde det :-( - men det findes!
Avatar billede makse Nybegynder
07. august 2001 - 22:19 #3
Du kan købe en såkaldt USB Repeater på http://www.danbit.dk/kat2001/1508.phtml
Avatar billede bjarkepedersen Nybegynder
08. august 2001 - 20:22 #4
Til Makse

Det er et godt svar / sted du har fundet, men prisen er lidt høj.
Avatar billede makse Nybegynder
08. august 2001 - 20:29 #5